neljapäev, august 18

Ülesmärked

Ma pole just kõige etem asjade mäletaja, sellepärast üldse blogi kirjutangi. Et ise saaks häid aegu meenutatud, muidu ma lihtsalt unustan. Ja kui ma kevadel ja suvel üldse ei kirjutanud, siis ongi tunne, et mitte midagi pole ette võtnud, tegelt pole lihtsalt meeles.
Käisime esmaspäeval Raguli ja Georgine'iga komöödia õhtul meie kohalikus pubis. Enne sõime maitsvat pitsat ja saime komöödiat nautida. Daniel Simonsen. Ta on Norrast ja suht pelglik ja arglik, aga ülinaljakas samas! Oli seda väärt igal juhul!
Eelmine nädal sain Ly'ga kokku, pole teda ei tea kui kaua näinud!! Läksin talle tööle Camdenisse, kui ta lõpetas, võtsime snäkki Sainsbury'st ja läksime Primrose Hilli. Vana hea Primrose, seal on alati nii mõnus. Ilm oli ka ülihea. Ajasime juttu ja tegime väikse joogi, siis liikusime Camdeni poole, et Kariniga kokku saada. Läksime Hawlysse nagu ikka. Võtsime seal ka ühed joogid. Täpselt nagu vanadel headel aegadel. Läksime suht varakult ära sealt, sain Raguliga kokku. Mul tekkis järsku ilge tahtmine Alexandra Palace'isse minna ja seal niisama Londoni vaadet nautida, aga kogu see ala oli kinni pandud millegi pärast. Nii masendav. Mõtlesime, et mis siis teeme. Hetkel kinost ka ei tule midagi, no tegelt ma tahaks igast neid lastefilme vaatama minna, aga ta ei viitsi. Tekkis siis idee osta long island ice tea jaoks kraami ja kodus kokteile teha. Mõeldud-tehtud. Jõime nii mõnedki kokteilid samal ajal Royal Performance'it vaadates. Ma ei teadnudki, et selline asi eksisteerib. Eelmine aasta Prince Harry oli isiklikult publiku seas, ja Jack Whitehall väga naljadega tagasi ei hoidnud. Väga meeltlahutav!
Järgmisel päeval mul oli aga nii kehv olla. Ei saanud magada ka korralikult, nii et vedelesin lihtsalt kodus. Aga samas hea puhkus oli. Peale seda olin kaks päeva tööl ja nüüd kolm päeva vaba. Sain Kariniga teisipäeval kokku. Ta tahtis galeriidesse minna ja ma tahtsin kohvikutes käia ja erinevat kohvi maitseda, sest ma olen hulluks kohvi guruks hakanud. Läksime mingise portrait galeriisse Oxford Streeti lähedal ja peale seda suundusime Kaffeine'i. Neil on Square Mile, mida ma olen küllaga joonud, lihtsalt see oli hea lähedal. Enne seda aga oli mul nõudmine poest läbi käia ja endale kleit osta, sest ma ajugeenius läksin kodust välja teksade ja pikkade varruka pluusiga. whatttt. Õues oli niiiiii palav. Õnneks leidsin New Look'ist ilusa kleidi. Läksin seda siis proovima, võtsin juba särgi seljast nagu proovikabiinis ikka tehakse, kui oli koputus uksele. Mõeldes, et see on mu vana hea õde, kes mulle midagi mega olulist öelda tahab, tegin ukse lahti, kui vastu vahtis töötaja ja ütles, et ma ei tohi seal vahetada. Mul oli karp lahti lihtsalt. Ütles, et see on laste osakond ja siin ei tohi. Ma vaatasin suht nõutult enda käes olevat pluusi, millega ma ennast parasjagu katta üritasin, mille peale ta ütles, et aga noh okei ole siis siin. whatttttt THE FUCK. Miks sa mu proovimissessooni üldse segad, kui sa nagunii lased mul seal olla. Ma läksin loomulikult nii närvi, ütlesin et ei ei. Las ma lähen. Küsisin , et on OK kui ma ukse kinni panen, et pluus tagasi selga panna. Lahkudes ütlesin, et võtsin selle kleidi siit samalt korruselt, et ma igavusest ei roninud 5 korrust üles, et kuskil hoone kõrgeimas ja kaugeimas otsas ühte kleiti proovida. Aga ma ei kuulanud ta vastust isegi, sest ma olin nii pühaviha täis. Kuradi tädi. Ma olen nii tublisti enda temperamendi kallal tööd teinud. Selline tunne, et kõik mu ponnistused lendasid vastu taevast. Elusees Oxford Streeti New Looki ei lähe enam.
Olin vihane aga õnnelik, et kleidi sain, läksime kohvikusse, vahetasin esimese asjana riided ära ja oh nii hea oli! Jõime kohvi, PRet'ist võtsime võileivad ja suundusime meie poole. Tekkis idee india toitu teha. See tui nii heaaaa. Jõime gin toonikut ja ajasime juttu ja vaatasime Russell Peters'it. Ta on hästi naljakas india-kanada koomik.
Eile käisin Chingford'is, et panka minna. See on mulle nüüd kõige lähemal. Panin raha arvele ja tahtsin oma jõusaali membership'i tühistada. Sest ma lihtsalt ei käi seal enam. Kaks kuud olen tühja maksnud seda. Kui küsisin, et kas ma saaks ühe direct debit'i ära tühistada, siis ta nägi ära, et mul on kolm direct debit'it. Kino, telefoni arve ja jõusaal. Ütlesin, et eeeeee jõusaal palun. Siis ta tegi sjuukse kuiva inglise nalja, et aaa I get it -tahad rohkem kinos käia ja vähem trennis. he. he. he. jah. Aga tegelt ma olen tubli olnud, käin ikkagi jooksmas ja kodus teen trenni! Lihtsalt me ei satu sinna jõusaali üldse enam ja pole mõtet.
Täna lähme Alexandra Palace'isse, selgus et seal on järv!!! Kus saab paadiga sõita!!! Nii et tuleb lõbus päev:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...