reede, oktoober 28

Sügisega uued tuuled

Ma ju sain omale uue töö! Olen nüüd Caravan'is barista. Seal saab palju kohvist õppida ja kuna ma seda täpselt teha tahangi, siis sobib hästi! Nad avasid uue restorani London Bridge'i lähedal, mis on üliilus ja age! Meil on mega hea Faema e71 kohvi masin ja eriti ühtsust pidavad grinderid ja SP9'd, mis teeb ise v60 või chemex'i valmis, nii et ei pea ise seal lõputult vett peale valama. Ja PALJU erinevat kohvi! Nii heaaa. Ja menüüd on uued toidud ja joogid ja kokteilid ja veinid jne. Kaks nädalat tagasi oli meil kuue päevane koolitus. Selle jooksul saime kõik asjad ära maitsta. Siis olime avatud sõpradele ja perekondadele, kes said tasuta süüa-juua. See nädal oleme lahti, aga 50% on kõik alla, et meelitada inimesi ning et köök ja baar saaks harjutada enne õiget avamist. Aga kuna see on nii ahvatlev pakkumine, siis saab sisse ainult bookingutega. Järgmine nädal on siis niiöelda õige avamine. Keegi ei jõua enam ära oodata! Hea tiim baaris ja flooril, nii et lahe on olnud siiani. Aint veits šokk on, et ma nüüd 5 päeva nädalas teen 4 asemel ja et mul rohkem vaba aega õhtuti on, pole nagu pihta saanud veel sellele.
Mingi aeg tagasi oli meil Raguliga koos vaba, otsustasime minna Surrey Hills'i. ISSAND kui ilus seal on ! Miks seda kuskil mainitud pole..ma olen lõputult googeldanud,et kuhu Londoni läheduses minna. Väikseid linnu on palju ja seal on suht künkaline. Meil ilmaga ka vedas. Sõitsime parasjagu mööda mingit lahedat kitsast teed, kui märkasime ühte viinamarja istandust. Läksime siis seda külastama. See oli nii hea idee, sest seal oli hästi ilus ja lahe ja tore! Sealt tuleb vist parim Inglismaa vein. Ma ise olen ka arvanud kogu aeg, et ega see suurem asi pole, aga tegelt oli suht hea! Saime erinevaid veine maitsta ja Ragul ostis oma bossidele ühe pudeli. Tegime ka väikse tuuri istanduse vahel, kus giid rääkis meile huvitavaid fakte ja lugusid. Ma olin mega Rahul igal juhul!!
Olen üritanud tervislik olla, mis väga ei õnnestu! Käisin üleeile jooksmas. Nii hea enesetunne oli, ilus ilm oli ka veel pealekauba! Kõndisin hiljem läbi pargi, täpselt nagu kevad oleks kui poleks värvilisi puid. Ikkagi ju 16 kraadi oktoobri lõpus. Nice. Õhtul tulid Nalita ja Alice külla Karini niiöelda housewarmingule. Karin tegi neile maitsva vegetarian eine, sest Alice on nüüd taimetoitlane. Seegi hea, sest varem oli ta pikalt vegan. Tore oli catch up'ida! Pole neid nii kaua näinud.
Eile peale tööd hakkasin õhtul vaatama The Apprentice'it. Liiga hea lihtsalt. Põhimõtteliselt telemäng, aga seal on nii palju naeruväärseid asju arvestades, et tegemist on täiskasvanud äri inimestega! Täna käisime KAriniga kinos The Girl on The Train vaatamas. Suht hea oli. Kuna ma olen raamatut lugenud, siis teadsin mis teema on, aga põnev oli ikkagi! Õhtul saan Ly'ga kokku. Ta sai mingid Match and Fuse kontserdi piletid, kus erinevad artistid üle Euroopa on kohale kutsutud esinema. Eestlastest esineb Ingrid Lukas, ootan põnevusega!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...