neljapäev, november 3

Imeline sügis!

Mul vist lõpuks kujunes lemmik aasta aeg, SÜGIS. Kas ma pole oma pika elu jooksul kordagi tähele pannud, kui ilus sügisel on? Või on asi selles, et ebanormaalselt soe ja päikseline on see aasta. Igal pool on nii palju värve!
Meil oli Raguliga esmaspäev ja teisipäev vaba ning otsustasime Norfolki sõita. Jõudsime pimedas Norwich'isse, aga ma armusin esimesest hetkest ära sellesse linna! Päevavalges me ei läinudki sinna, aga iga kell saab ju sinna tagasi minna. Läksime ühte Tai restosse sööma, tahtsime ööseks jääda, aga me polnud isegi hotelli bookinud. Ragul leidis mingi hea koha ja bookis ära ilma, et isegi oleks järgi vaadanud kus see asub. Peale õhtu sööki jalutasime linns ringi. Kell oli ainult 6 õhtul ja kõik tänavad olid inimtühjad. Mõtlesime et oh seda tüüpilist väike linna elu. Aga kui jõudsime mingile väljakule, leidsime enda eest rahvamassi halloween'i kostüümidega ning siis meenus alles mis kuupäevaga tegu. Tundus tore üritus, me kauaks ei viitsinud jääda. Suundusime hotelli poole, Raguli kaardi äpp suunas meid mingit teise väiksesse linna ning ina creepymaks läks, sest igal pool töllerdasid trick n treat'ijad ja null tänavavalgustust oli ja siis tuli veel peale kauba udu ning meie navigatsiooni süsteem suunas meid otse kott pimedasse surnuaeda. Ragul pelgab neid eriti! Ja ega ma ka sel hetkel väga ei fännanud seda õõvastavat sõitu. Lõpuks leidsime õige teeotsa. Hotell oli norm. Või pigem pubi, mille üla korrusel on toad. Tegime väikse joogi ja võtsime snäkki ning õige pea olimegi nii vässud ja läksime magama. Järgmisel päeval otsustasime liikuda vaikselt Londoni poole, suundusime Bury St Edmonds'isse. Seal oli ka üliilus ja tore!
Peale turistitmamist tulime Londonisse tagasi ja läksime kinno Jack Reacher'it vaatama. Okei film oli, suht sama nagu see esimene film. Siis oligi aeg koju tulla ja veits puhata.
Kultuuri koha pealt käisime Ly'ga seal mingi festivalil ära. Päris huvitav oli. Meil kummalgi polnud mingeid ootusi. Selline psychedelic ja hipilikum värk, tore õhtu oli. Ja nii hea oli jälle Ly'd näha üle pika aja!
Täna pidin tööl olema. Ärkasin kell 5, et kella 7ks tööl olla, olin seal tund aega, kui selgus, et keegi meist peab koju minema, sest meid oli liiga palju tööl..oh well, tulin siis ise ära. Käisin Karinil külas tööl. Läksin London Bridge'is Jubilee liini peale ja ma mainin seda selle pärast, et ma pole elusees tsiviliseeritumat rongi ootamist näinud! Kuna Jubilee liin on uuendatud, on platvormidele ehitatud klaasist seined, et keegi ei kukuks ega hüppaks rööbastele. Ja siis uste juures kahelt poolt inimesed seisid JÄRJEKORDADES, et oma korda oodata, et rongile mahtuda. Kuna tegemist oli tipp tipp tunniga, siis ma mahtusin vaevu 4ndale rongile. Aga kuna see oli kõik nii inimlik, siis ma ei pannud üldse pahaks. Karini juures sõin hommikust ja join veel kohvi ning tulin koju. Nüüd puhkan veits, õhtul saan Georgine'iga kokku ning lähme Assembly kohvi cuppingule. Ruta kutsus, Karin läheb ka, peaks tore õhtu tulema!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...