laupäev, detsember 31

Jõulud Soomes ja Eestis

seekord pidasime jõulud Kariniga emme juures Soomes. Lund ei olnud. Emme ütles mulle veel päev enne telefonis, et +8 kraadi on. Noh, ma vedasin siis kõik oma kleidid kaasa. Aga külllm oli ju! Kandsin topelt sukki vahepeal. A muidu oli mõnus, hästi palju maitsvat toitu ja head kingid ja hea seltskond jne. Käisime Helsingi kesklinnas tulesid vaatamas, nii ilus on seal! Kiikasime ka Fazeri poodi, see oli nii imeline, sest kõik kommi ja šokolaadi pakid säravad ja kõik muu ka särab. Oleks kõike tahtnud. Mingi päev käisime jalutamas ümber järve, et natukenegi normaalne oleks olla, käisime veel mingi künka otsas, kuhu me saime mööda treppe. 426 astet. Ma mõtlsin, et mu süda jääb seisma. Kohalikud panid sealt joostes üles. Korduvalt. Kade meel tekkis.
Olime emme juures neljapäevast esmaspäeva hommikuni. Siis sõitsime praamiga Tallinnasse. Emme oli küll hoiatanud meid õuduslugudega, et mis seal juba esimese sõidu peal toimub. Soomlased muidugi esimese asjana hakkavad jooma, siis esineb mingi lame band, siis hakkab keegi mustkunstnik oma trike tegema, vahepeal teeb mingi loto laadse asja, kus siis inimesed üle kogu selle megasuure saali karjuvad midagi. Kahjuks oli ka nii, et ilgelt tuuline ilm oli ja laev õõdsus. See polnud üldse mingi tormi moodi asi, aga no mul hakkas nii paha!! Ja ega see ümberringi olev tsirkus mul enesetunnet paremaks ei teinud. Tegelt, vahepeal ajas naerma, siis hakkas korra parem. Ausõna, mu kõige hullem pohmell oli ka etem kui see, mida ma seal laevas 2 tundi tundsin.
Tallinnasse jõudes tuli Martin meile järgi, sõitsime otse joones issi juurde, kus oli taas nii mõnus olla. Muidugi hästi palju head ja paremat oli ka seal ja ega siis enesetalitsust ju pole. Kogu aeeeg oli kõht nii täis. A alles aasta pärast jälle ju. Nüüd ma esimese asjana, kui eile ma esimene hommik tagasi olin, käisin jooksmas. Võhm pole ikka see. Peab rohkem vaeva nägema!
Tore külastus oli. Kuigi kestis kokku ainult nädal, tundus üli pikk aeg. Raguli ka polnud seekord kaasas, nii et hakkasin tagasi kibelema ka. Varsti tahaks kindlalt uuesti minna, kevadel vast.
Täna aasta viimane päev. Soovin kõigile head uut ja täitugu kõik soovid, eesmärgid, püüellused! Take it easy, peace

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...