reede, september 25

Gaelic Storm

...soovitan! Hea bänd. Ja läheb teemasse. Ja teeb kohe tuju heaks. Mul vist väike külmetus, ma ei imesta üldse. Siin nii salakaval ilm, päike on küll väljas, kuid samas on ka tuulepoiss. Just lõpetasin ühe hea suure portsu makarone Uncle Bens'iga. Kõht sai kohe täis. Seda eriti tihti ei juhtu. Välja arvatud üks õhtu, kui pitsat läksime sööma. Kahe peale võtsime siis 16'', mis on ilmgselgelt kahele neiule liig mis liig. Isegi baari töötaja tuli ja vaatas, et viimased pitsalõigud ei taha hästi alla minna, tahtis meilt karpi ära krabada, aga ma panin käe ette. Selle peale ütles ta "Aaaaa! You're enjoying this!!" Tegelt mitte eriti, aga siiski tegin vaprat nägu. Niigi olime me toidust üsna kurnatud, nägime, kuidas üks vapper veel 4 pindisest kannust õlut hakkas ühe korraga kõrist alla laskma, mis mõne hetke pärast samat teed pidi hakkas tagasi tulema. Polnud üldse meeldiv.

Järgmine reede lähen ühte kohvikusse proovipäevale ja ühes hästi kiftis pubis lubati ühendust võtta. Tahaks juba töötada!

Täna õhtul vaatan ma mehhiko filmi. Ei jaksa miskit muud ette võtta, juba eilne oli minu jaoks liig. Ja pealegi täna oli terve loeng sellest filmist ja ma ei jaganud üldse mitte midagi. Tekkis selline kohusetunne, et peaks ära vaatama, saaks seminarides ka õigustatult head nägu teha. Peaks ajaloo jaoks raamatuid ka lugema, siis on vähe targem tunne seminariruumis istuda. 

Nüüd lähen koputan Laura uksele ja aitan teda paaris asjas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...