teisipäev, september 29

Kahtlaselt palju vaba aega

Ma ei tea, kuidas Eestis kõrgahariduse omandamine käib, aga on jäänud mulje, et tõhusamalt kui siin. Mul on semestris vaid 3 ainet, nädala jooksul igas 2 aines 2 loengut ja kõigis 1 seminar. Nagu mis...? Ja ma ei ole asjast valesti aru saanud vaid nii ongi! Ulme. Muidugi täna hommikul tekkis kerge paanika, sest ärgates oli esimene mõte, et reedeks oli ju miski essee, aga et mis aines. Suure tuhlamise peale selgus, et see alles novembriks. Ja õnneks mitte ajaloos! Ajaloos ülesanne reedeks siiski anti. Pean välja selgitama, kes oli minu arvates parim Šotimaa kunn enne aastat 1286. Leidsin ühe hea raamatu, millesse ma seekord PEAKS süvenema.

Eile oli siiani mul suurim väsimus. Kell 4 hakkas viimane loeng, khm-ajalugu. Ei suutnud minna. Läksime pitsat sööma esialgse plaaniga, et ma siiski loengusse ka jõuan. Seal leidsime enda eest Mike'i, kellel oli sweet 18. Ühinesime nendega ja oli niisama lõbus. Selleks ajaks, kui Mike toitu hakkas tellima, oli ta parajalt joogine, mille tõttu tellis 3 16tollist pitsat ja 3 taldrikutäit friikaid. Ja seda 3 inimese peale. Lõpuks andis lahkelt ühe pitsa kõrvallauale. 

Ilm on täna eriti alla igasugust arvestust. Vastik on kohe aknast väljagi vaadata. Tegelikult eks ta siin enamik aastast vist olegi selline, lihtsalt eelnev siin oldud aeg on vedanud. Jalga ei taha välja tõsta kuidagi. Mul üldse kahaneb valik, kuhu ma minna tahaksin. Kui tahan tee või kohvi jaoks teed keeta, siis tuleb teadupärast kööki minna. Aga no see on tõesõna viimane paik maailmas, kuhu keegi sattuda tahaks. Täielik laga! Mul hakkab halb igakord, kui ma sinna lähen. Aga nüüd toas hea olla, tegin veidi ümberkorraldusi, sealhuglas koristasin ning lubasin, et vähemalt sellises olukorras peab mu tuba nüüdsest alati olema. Samas, seda luban endale iga kord. Tegin oma toa lemmiknurgast pilti ka

 Oooo kui vahva! Heidi on juba Londonis, Mariann jõuab ka varsti. Samamoodi ka Elo! Kõiki tahan näha! Ja Karin, mu kuri kaksik, tahab vist siia põhjapoole immigreeruda. See oleks äge!Ja no muidugi, käisin pühapäeval Therese, Matti ja Elizabethiga vaatamisväärsustega tutvumas. Ja nagu tavaliselt, vedas mu kaval vaist mind alt ehk siis unustasin kaamera mälukaardi arvutisse. Tegin pilte telefoniga http://fotoalbum.ee/photos/rett/sets/861595. Pole suurem asi ja lõpuks sai aku ka tühjaks. Eespool siis vaade Wallace monumendist, natuke vanalinna tänavaid ja Stirlingu loss ning vaade sealt. Väga imeline oli! £9 pileti eest välja käies tekkis küll väike pisar silma, aga see oli seda väärt, ausalt.

Fantastico!! Nagu Anton mulle eile taaskord hõikas          

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...