kolmapäev, september 23

Kolmapäev

Ohohh mis ilus hommik! Pesus käidud, võikud tehtud, päike paistab. Rüüpan oma lahustuvat kohvi koos lahustuva koore ja pruuni suhkruga. See maitseb üllatavalt normaalselt, kuid nähtavasti ebanormaalselt ebatervislik on. Aga vahet pole, mul täna vaba päev! Ja homme ka!

Eile käisime šopingul. Primarkist sain mõned asjad. Varsti olen nii primani fashion! Ja cd lugeja maksab 65 naela, hell no! Läksime kuskile arvutipoodi, mis tegelikult oli juba suletud, aga meid võeti soojalt vastu. Lõpuks rääkisime müüaga kõigest muust kui cd lugejast. Näiteks on tal nõrkus aksentide vastu. Õhtul oli näitering, mis oli nii hüsteeriliselt naljakas, et mu nägu valutas naermisest! Polegi siin vist nii suure kõhutäie veel naerda saanud. Peale seda muidugi pubi.

Peab täna pesu pesema ja "Kingship and Unityt" lugema. Pean kuskilt tolmuimeja ka laenama, sest mu põrand pole enam käidav lihtsalt. Nüüd aga jalutuskäik Bridge of Allanisse. Saab kuidagi päeva käima. Teen pilte ka tollest kandist. 

Õhtul on PUBCRAWL!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...