neljapäev, september 17

Pärast esmamuljet

Täna on kl 10 oli esimene loeng, mida ma küll loenguks ei nimetaks. Kuid siiski lõpuks ometi. Lõpuks on läbi see aeg, kus ma ei pea linna, pankade, ülikooli, arvutiruumide ja postkontori vahelt jooksma. Toas on nüüd internet! Ja mõeldes sellele, et kui Explorer ei funka, siis äkki Opera funkab;) 

Eile enne ekskursiooni Stirlingus, käisin jala Bridge of Allanis, et kirja saata. Taskust lipsas viis naela välja. Hakkasin siis paaniliselt tagasi jooksma ning nägin, kuidas vanem mees koeraga selle koleda sinise paberi üles võtab. Nõudsin seda tagasi, ta küsis, kas kõik on korras, sest ma niimoodi hingeldasin. Poleks muidu nii suur raha olnud, aga ma juba 5 naela olen kaodanud. Seejärel miskid töömehed vilistsasid mulle. Jooksin ekskursioonile ja muidugi jäi kiiruga kaamera maha. Te kukute pikali, kui neid pilte ühel hetkel näete!!

Uuuu ja täna õhtul on drama society kokkusaamine, lähme puppi ja teeme nalja. Laupäeval on Historia Normannis kokkusaamine. Jah-taaskehastajad. Ma olen nii põnevil! Kuigi tundub, et nad tegelevad ainult võitlemisega. Eks näis.

Ja ma ei saa aru, koristaja nagu ei käiks mu toas, sest prügikast on pidevalt tühjendamata ja arvestades segadust, ma tema asemel ei tahaks siia sisse astudagi, aga iga kord, kui tuppa tulen, on aknad lahti ning kuna tegemist on siiski vanemat sorti aknaga, siis need ise naljalt lahti ei vaju ning üleüldse on need liugaknad. Ja mis avanevad umbes 10 cm. Enam ei taha ma eriti akna lähedale sattuda, sest viimane kord karjuti kuskilt ülevalt keset päeva "Hey blondie!! Come on up and lets party!" Ja linnas keegi tuli ja ütles, et talle meeldivad mu juuksed. Ja ma sain valvelauast kellegi tagavarakaabli, sest mul olevat nii lahe naer ja noh....ma olen blond. Valvelauaonud on lahedad :D.

Paar õhtut tagasi sadas mu tuppa täitsa ilma kutsumata ja sooja vastuvõtuta kaks suvakat tüüpi, kes kukkusid mu inglise keelt kiitma ja igat pidi külvasid komplimentidega üle. Põhiline hämmastus oli nende jaoks, et ma Glasgow aksendist aru saan, kuigi tegelikult nad vist ei tahtnud aru saada, et ma suht sõnagi aru ei saanud. Muidu minu ühikahoone on veel korralik. Geddes Court on ikka omaette klass-iga öö kutsutakse kellegi liigse joobe pärast kiirabi. Eile suutis kellegi suitsuanduri käivitada. Ühel õhtul otsustasid nad koridoris oma vahupidu teha. See oli neljandal korrusel, ujutasid üle esimese korruse(????). 

Lahe on :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...