pühapäev, september 20

Viimased tegemised

Mõned õhtud olen veetnud pingil istudes ja õlut rüübates. Nii lahe on ringi lippavaid jänkusid ja oravaid vaadata. Ja neid on siin nii palju! Õhtuid olen mööda saatnud ka pubis. Hea näide on eilne, kui mina ja Laura ostsime endale ühe õlle ning õhtu jooksul täideti meie klaasi pidevalt. Keegi purjus šotlane William ostis kogu aeg õlut juurde ja juurde ning 2 minutit hiljem ei mäletanudki, et ta need ise ostnud oleks. Nii et lõpuks läks meil endil arvestus täitsa sassi, palju me siis ikkagi tarbisime. Aga lõbus oli. Nagu alati, kohtasime täiesti suvalisi kuid lahedaid inimesi! Ja keegi ütles, et "nääe seal on üks veel Eestist!!!" Siis selgus, et siiski Narvast ehk praktiliselt Venemaalt ning nähes tema joobeastet ning veidraid tantsuliigutusi, mõtlesin et las olla. 

Freshers week'i raames toimus siin ka Rail Jam. Ehitati väidetavalt 20 tonnis lumest mingi asi, kust laudurid ja suusatajad alla hüppasid ja trikka tegid. Muidu täitsa nauditav üritus, aga lund lendas pidevalt krae vahele ja sain sahmaka näkku. Kohalikud olid eriti vaimustuses, sest siin vist pole lund ammu näha olnudki. Õhtujuhil oli lahe huumor, tegi nalju nagu "Do you have any jokes? apart from your FACE!!" ja "What do you call a woman who has one leg shorter than the other? Ilean!" Haha. (Heidile-ma üritasin ühtedele rääkida seda Mexican nalja, kuid tequilaaaaa asemel karjusin kogemata Mexicaaaaana, nii et see oli feil!). Siis tuli drinking game. Lasti Stingi laulu, iga kord kui tuli koht Roxanne, pidid naised jooma. Red lighti puhul mehed. Teades, kui tihti need kaks seal laulus korduvad, siis võib teha omad järeldused....

Käisin Draama inimeste kokkusaamisel, ossa kus seal oli palju huvilisi! Käisime pärast pubis ja oli üldse lõbus. Eile sain taaskehastajatega kokku. 3 tundi müttasime murul ja jooksime ümber puu ja ma teesklen, et nimetan oma tollast tegevust võitlemiseks. Aga lahe oli niisama vehkida ja kiljuda.

Täna aitas mind lõpuks suurest hädast välja Theresa Norrast. Seletas mulle mu tunniplaani lahti ning nüüd ma vähemalt tean, kuhu homme ilmuda. Kell 10 on Global Cinema seminar. Kool võib alata!! Kuigi on küll vaiksem, kui freshers nädala ajal, tundub, et inimesi kool ei kõiguta. Lärmi kostub nii mõnestki köögist. 

Ühtlasi oli mul täna hea jalutuskäik Bridge of Allanis. Ilus ja armas väike kant. Suureks eeliseks on see, et ta on palju lähemal kui Stirling. Aga Stirling on ka ilus! Kavatsen siiski Bridge of Allanis tööd leida. Tegime Theresaga diili, et järgmine pühapäev lähme kaeme selle vana Stirlingu linnaosa ka ära. Ja loodan, et seekord kaamera kaasa võtan. Õhtupoole käisin linnas kinos norrakatega "Inglorious Basterdsit" vaatamas. Tegemist on siiski Tarantino filmiga ehk siis teist korda ma seda vaatama ei lähe! Aga muidu oli lõbus.

Theresa saadab mulle pilte meie ekskursioonist ja siis panen siia paremaid palu ka!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...