esmaspäev, oktoober 19

Halleluuja, globaalse kino presentation tehtud! Ja esitatud, huuuuh. Sain ka parimad kiidusõnad. Õpsi sõnul esitasin hästi oma ideid ning ei närveerinud nii palju kui teised. Kuigi see tegelt nii polnud...

Meedia loengus näidati videot selle kohta, et televisioonis valetatakse meile kogu aeg. Ja see on nii tõsi! Näiteks, kuidas Top Gearis Jezza suutis karavani köögis tulekahju tekitada, all fake! Ja ühes kohas ühel mehel oli laiguline kalipso seljas ning ütles selle peale "I feel like a fucking actionman." Selle peale ütles üks tüüp selles videos "You look like a fucking lier to me!!"

Mulle vahepeal meenub mitmeid lugusid ja juhtumeid, mis vahepeal juhtunud on, aga siis ununeb jälle. Ühe suutsin siiski meelde jätta-me nägime täitsa päris kuulsust! OK tegelikult ta vist siin mail ära tuntav vaid...või siis nende hulgas, kes jumaldavad "Oru valitsejat" nagu mina näiteks... Nägime teel Edinburghi rongis Paul Freeman'i


Theresega soovisime, et see oleks olnud Duncan, kes kogu aeg kilti kandis või siis üks poegades, Paul. Aga see sobib ka, näitleja ikkagi!

Mul oleks elu parim päev, kui ütleme...koperdaksin Tescos Rik Mayalli otsa, siis ma tean, kes kadedusest sureks!! (khm...Grete)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...