pühapäev, oktoober 25

Poolteist kuud juba möödas

Nagu lubatud, neljapäeval läksin lava taha appi absoluutselt mitte midagi tegema. Vahepeal pimeduses sain korra lavale ronida ja baarileti klaasidest tühjaks teha. See oli kogu mu au. A lava taga sai kõvasti nalja. Eriti see koht, kus George läks üsna julge sammuga Joni juurde ja sõnagi lausumata suudles teda. Jon polnud algul eriti jahmunud, see-eest kõik tüdruk olid küll! Hetke pärast jõudis talle ka kohale, et see vist polnud päris normaalne. 

Reedel oli viimane koolipäev, üsna väsitav teine. Ajaloo seminar oli lahe. Õpetaja jagas meile Tesco tšekkide koopiad, pidime teesklema, et tegu on äärmiselt oluliste ajalooliste dokumentidega. Üritasime arvata, kes käis ostmas, miks jne. Lõpuks selgus, et kõigi 6 tšeki omanik oli tema ise.  

Õhtul oli Therese ärasaatmise õhtusöök. Lahe resto oli, Vahemere köögiga, jumalik! Lahe seltskond ja kõike. Kahju ainult, et Therese lahkub. Ma sain palju tema asju endale, mida ta ei vaja enam ning ei viitsi tagasi Norramaale vedada. Nende hulgas mingi potitaim. Loodan, et elus esimest korda suudan ma taime eest hoolt kanda, tema nimel! Täna oli kõige lebom päev üldse, globaalse kino essee on poole peal! Ma olen nii tubli. Taaskord õhtusöök Matt'i pool ja kuna taimetoitlaseid seekord polnud, saime tacosid chilliga! Viis keele alla ja magustoiduks oli cheesecake (eesti keeles ei kõla hästi). Kutsusin Domi ühes, Laural polnud tuju tulla. Ta jäi nii paljust naljast ilma...vaatasime pärast Zoolanderit, MIKS Ben Stiller alati nii mentaalselt haiget osa mängib?

Laurale oli üks päev lahe telefonikõne Conorilt:

"Is this something-something?“

"What?"

"Is this something-something?"

"WHAT?!"

"Ooh it’s the bloody accent, it’s you Laura."

FAIL

-William (kes on siiani iga päev lakkamatult joonud) vahistati vandaalitsemise eest, üks viga veel ja ta visatakse välja

-Telefon kukkus roosa värvi sisse

-Eile linnas bussi oodates üks buss juba nagu peatus, juht karjus "Are you going to the uni?!?! well...SO AM I !!! ja sõitis minema

-Kõige odavamat suhkrut taga otsides Tescos, ostsin kogemata tuhksuhkru

-Äädika ja soola krõpsud on väga populaarsed siin

-Lugesin Elo postitust ja samal ajal valasin süle kohal tassi keevat vett, MÖÖDA!

WIN

-William lubas end käsile võtta, alkoholist immuunsussüsteem ütleb üles vaikselt

-Mu telefon töötab

-Sain laenu

-Sain pangakaardi

-Pikka aega pole tuletõrjealarmi olnud

-Vaheaeg!

-Ma olen Šotimaal!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...