pühapäev, oktoober 18

Tubli mina

Ise ka imestan. Käisime Lauraga just jooksmas! Ümber meie järve, teadupärast piltilus koht jooksmiseks, ainult et lõpu poole kiskus kole pimedaks. Ah kui hea on olla, nüüd joon tassi teed ja piirdun õuna või cus-cus'iga(see peaks vist tervislik olema), sest midagi muud tervislikku mul kahjuks pole. Saime Doraga globaalse kino esitluse valmis. Juhuu! Homme see vaja vaid esitada ja valma. Siis paar väikest asja nädala sees vaja veel teha, mida nimetatakse õppimiseks ning siis vaheaeg! Jeeeeeeee, mul pole midagi teha sel ajal aga jeeee. Saab palju esseesid kirjutada vähemalt. Ja saab süveneda korralikult. Võib-olla ka siin-seal ringi käia. Tegelt see tuleb vist kasuks, kui vahepeal siit linnakust ära saab. Kuigi ruumi on maa ja ilm, ikkagi tekib kuidagi kitsas tunne ühel hetkel. Ja vaheldust on ju ikkagi vaja...

Issi saatis lahedaid pilte, kus Kärt on eriti koomiline

Ja lõpppude lõpuks sain veel pilte, kui kunagi turistimas käisime, jee mind jäädvustati

kuid ma ei suuda ziljondat korda üritada neid siia panna, nii et jah...ma saan neid ise imetleda :)

ja veel seda, et eile sain lasanjet!! nämnäm. Ja olin nõus vaatama minema toda Pernossus vms, kohati nauditav, kuid siiski...ei




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...