laupäev, oktoober 3

Väärastunud hommik

Muidugi on vaja proovievakueerimist läbi viia reede hommikul kell 6.45. Kõik olid sunnitud vihma käes oma pool tunnikest seisma kui mitte rohkem. Inimesed olid lausa paljajalu, ühesõnaga otse voodist välja hüpanud. Hea, et ma pikkade dressidega magasin!! Ja ega keegi siis meile, va vaestele tudengitele, kes muud elamist lubada ei saa, informatsiooni ei jaganud, et mis ikkagi toimub. See hetk oli jumalik, kui ühel hetkel inimesi tuppa hakati laskma, kuid ei-te peate ka oma ühikakaarte näitama! Kuidas ma pean tulema selle peale, et oma kuradi sinine plastik jublakas kaasa haarata, kui ma olen valmis kogu oma vara tuppa jätma ja võib-olla hiljem tõdema, et kõik on maha põlenud?? No ja üleüldsegi sain ma parajalt külma õues, tuppa jõudes oli tõesti suremise tunne. Rüüpasin jällegi rohtu, kõikide ja kõige igatsus oli peal. Kõige kehvem enesetunne üldse! Lisaks kõigele olin ma pannud äratuse kella 7ks, et siis kl 9 minna ajaloo seminarile VALMIS kodutööga, aga sellest ei saanud asja. Saatsin hoopis õpetajale vabanduskirja ja magasin nagu nott kella 11ni. Avastasin, et oi-globaalse kino loeng juba käib. Samas, mitte et ma minna oleks kavatsenud. Mu meelest pole just kõige õigem "arutada" filmi üle nii, et räägib õppejõud ja terve saal lihtsalt kuulab.

Loen siin Heidi blogi ka ja meenus, et mul ju Joint Degree ehk siis peale globaalse kino peaks mul üks põhiaine veel olema, aga mul pole õrna aimugi, milline. Ma ei saa isegi aru, milles seisneb globaalne kino. Inimesed siin pärivad ja ma kahjuks pean vastuse võlgu jääma. Enam-vähem selles, et pean Mehhiko filmist välja lugema asju nagu "Valeria avab ukse ja koer jookseb toast välja. Mis see sulle ütleb?"

Mitmendat õhtut on minu jaoks night in ja lõpuks on kõikjal vaikus. Peaks hea uni ka tulema, sest on too viimasel ajal väga häiritud olnud. Unelen ja suigun siin edasi. Mu elueliksiir on Actifed!

aa ja laenu muidugi ei saanud, nimelt nende arvates pole mind kooli nimekirjas 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...