kolmapäev, oktoober 7

Vahepeal

võttis ajaloo essee mult eluisu. Oli ikka tükk tegemist teisega. Vahepeal juhtus ikka asju ka. Ma lihtsalt niipaljukestki ei suutnud, end kas kokku võtta ja essee ära teha või siis siiagi kirjutada miskit. Lõppes sellega, et eile kogemata mõned õlled liiast olid ja tänane hommik varajane möödus essee kirjutamisega. Aga valmis sain! Ei tea, kas õpetaja sealt midagi tarka ka leiab. Vähemalt ma arvan nüüd teadvat, kuidas Šotimaal kesajal kristlus levis.

Laupäeval oli siis õhtusöök Matti pool. Polnud paha teine, kõhu sai täis! Vaatasime Bravehearti ka, mida lihtsalt peab näinud olema, kui juba kord Šotimaal elad. Ja teised olid rabanduse äärel, kui kuulsid, et ma seda näinud pole. Siis olen end lõbustanud kohustuslike filmide vaatamisega, mis tegelikult pole üldse toredad. See eest on valvelauaonud ikka nii lahedad. Üks ütles teisele, et ma olen ta pal, mille peale teine vastas, et tüdrukul on eriti veider maitse. Ja nüüd isegi koristajatädid, kes on ka hästi vahvad, teevad mulle komplimente. Hommikul välja sombusesse kliimasse minnes on kohe hea tuju. Mingi päev käisin Theresega meie ülikooli kinos. Täitsa korralik kino!

Olen ka ülikoolihoonetes pidanud otsima mõndasid ruume. Veendusin, et ma pole ikka enamikesse kohtadesse veel sattunudki. Tõdesin ka, et ebaloogilisemalt on raske üht hoonet üles ehitada. Vahepeal leidis aset loomulikult järjekordne tuletõrjealarm. Kesest ööd otsustas keegi köögis süüa teha ja läks hoogu või mine sa tea, mispärast suitsuandur käivitus. Vähemalt oli naljakas. Jimmy näiteks võttis endaga ajaloo lugemist kaasa.

Teatavatel põhjustel skippisin tänagi faitimist, laupäeval tundub, et ka. Therese tahab Edinburghi minna ja kutsus mind ühes. Aga eks näis. Nüüd viin end kurssi Eestimaa oluga via Ärapanija!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...