laupäev, november 14

BeMine BeMine






































Eile hommikul, seinini parim










Käisin taaskord linnas ringi, seekord nurgatagustes, kuhu veel sattunud pole. Oli plaanis ka kerge kingišoping teha, kuid kaubanduskeskusesse oli tulnud ma pakun, et kogu linn ja lähematest kui ka kaugematest paikadest jõulupaanikahoos rahvas, nii et ma matsin selle plaani kohe maha. Nädala sees ehk vähe rahulikum.

Ajee, Karin tuleb varsti siia, siis poolteist nädalat sisustame aega ringi käimisega, otsime talle elamise, sunnin teda enda loengutesse tulema, et ta näeks, kui jaburad need kohati on. Põhiline on, et ta portjeedega kohtuks, nad on ikka ülemõistuse! Siis on mul aeg sammud kodu poole seada.

Viimased dekoratsioonid mu seinal on 3 postkaarti Kiievist, mis issi saatis ja 2 isetehtud paberist feil lumehelvest, jeejee. Suurim pluss elu juures on see, et hankisin kõrvatropid ja unerohu, hea uni võib alata!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...