pühapäev, november 8

Eestilane

Jaa, siin üks on, keda ma varem maininud olen-Anton, kes arvatavasti ütlekski, et "Mina olen eestilane." Kuid ma sain täna teada, et siin on päris eestlane! Keegi Liis ja õpib viimast aastat. Käisin järjekordsel Matt'i õhtusöögil, kus me 4 ja pool tundi Sõprade osi vaatasime. Esialgu polnud ta midagi tegema hakanudki, aga sain lõpuks oma kartulipudru, vorstid ja miski kastme ka. Tema tšehhi korterikaaslane on rahvusvahelise grupi liige ja too Liis ka. Ma nii tahan temaga sõbraks saada! Siis saan teisiti, kui vaid Skaibi teel ka eesti keeles rääkida;) Ja üleüldse peaks ka liituma, ma juba alguses tahtsin, kuid nende kohtumise ajad ühtisid näiteringi omadega, nüüd vist enam mitte. uhuuu exciting!

Soovitan soojalt aol interneti raadio kanalit "Irish Pub Songs," teeb alati! tuju heaks

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...