teisipäev, detsember 1

Oodi-riidi-ralla

Pakin siin nüüd lõpuks oma asju as in riideid. Muud eluks vajalikku mu 15 kg sisse ei mahu kahjuks. Enda avastuseks võiks ma vabalt palju riideid äragi visata, sest lihtsalt ei kanna neid. Olen siin 11 ja pool nädalat olnud, ikka avastan uusi asju. Näiteks sain ma teada, et vetsu ja duširuumide uksed käivad lukku. Sahtlites tuhlates leidsin ma paratsetamoli, ma olin jumala kindel, et seda mul raudselt pole. Oi kui palju peavalu oleks olemata olnud...

Karin on läinud. Edinburghi. Ta tuli eile Nando's restorani korra, kus meil näiteringi inimestega õhtusöök oli ja andis osad oma asjad mu kätte. Ma suutsin muidugi sinna unustada need, aga nüüd kõik ok. Ta tuleb veel siit umbes nädala aja pärast läbi ja võtab oma asjad. Imälik, et teda kodus pole, kui ma jõuan, vaid hoopis kuskil Londonis.

Ahjaa, eksisin arvamusega, et ajaloo eksam koosnedes valikvastustest, on lihtne. Paras pähkel oli hoopiski.

Täna veel viimane rocknight, jõuluteemaline, eks näis, põhjus õlut juua vähemalt:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...