pühapäev, jaanuar 31

Ayo

Minust on saanud unevaegusega inimene. Öö ja päev puhta sassis. Ja kui siis uni tuleb, ega seda kauaks ei jagu. Ei oskagi öelda, ärgates on pea kohe umbes miljon erinevat mõtet täis ja ma ei suuda keskenduda magamisele. Mõtlesin eile, et võtan asja käsile ja hakkan end harjutama korralikult und täis magama ainult et ma jõudsin koju kell 6 hommikul ja magama sain kl 7. Läks linnas väheke kaua. Migueli juures oli vaja muidugi juua lisaks veel eelnenud drinkidele rummi, veini, õlut ja Icelandic Schnappsi. Nüüd seda guugeldades ma imestan, et ma üldse hommikul ärkasin, või noh päeval, sest seda jooki tuntakse ka black deathi nime all. Nice! 

Issand mul tuleb juubel

1 kommentaar:

  1. sul täna juba on juubel.

    eniveis, palju õnne!
    (pille -- ja kristjan nõustub ka:P)

    hääd pido.

    ahjaa, sõnumi tahtsin tegelt saata, aga ma kahtlustan, et eesti numbrile seda saata on suht mõttetu ..:p

    VastaKustuta

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...