pühapäev, veebruar 21

olend olen


Rock Night oli kift. Palju nalja sai ja samas nägin üsna veidraid inim-nähtusi, aga see selleks. Öösel tuppa jõudes rääkisin skaibis Mihkliga üle 2 tunni pärast mida ma otsustasin, et ma reedel loengusse küll ei jõua. Samas andsin endale lubaduse, et kui ise kl 10 ärkan, siis on see mulle märgiks ja ma kobin kohale. Nii ka läks, loeng oli noh nagu nad ikka on, arvestades veel eelneval õhtul olnud ägedat üritust. Mu kõrvale istus üks Nora, kes muutis mu kannatusi natuke lahjemaks, tal ka noormees kuskil teises Euroopa otsas, okei Saksamaal, aga ikkagi. Olen temaga nii ühes paadis!! ;) Pärast loengut hakkas mul elust kahju, sest interneti eest pidin uuesti £25 välja käima, noh ok. Ülejäänud päeva magasin ja olesklesin.

Laupäeval läksime pesu pesema, ma ei mäleta ikka üldse enam, kuidas asjad siin käivad. Lõpuks, kui mu riided kuivatisse jõudsid, unustasin ma nuppu vajutada ja 20 minutit passisime lihtsalt tühja. Hoolimata sellest, et tsükkel lõpuks lõpule sai, ei olnud mu riided kübetki kuivemad, mille tagajärjel on mu tuba täielik katastroof, kõikjal kuivab midagi. Kuigi pean tunnistama, et suur osa on ka niisama korralagedus. Kl 5 läksime pitsale ja õllele, siis kehtis brožüür "Buy medium pizza get another £1.50." See oli vastupandamatu pakkumine, teise pitsa lõpetasime täna Kill Bill 2 saatel. Õhtul oli Matti manu filmiõhtu koos Malibu ja piimaga. Mul on tunne, et see on siin ainus variant piima manustamiseks. Toas vaatasin veel poole silmaga Jason Bourne'i, see jäi poolikuks. 

Täna käisime mäge vallutamas. Poole mäe peal avastasime, et rada ei lähe edasipidi enam mitte üles vaid allamäge ja otsustasime kõige suvalisemast järsemast kohast otse üles ronida. Pärast eluga riskimist koos ohtra naermise, roomamise ja koperdamisega jõudsime üles ning oma üllatuseks avastasime, et ikkagi oli ka võimalus inimese kombel mööda teed sinna saada. Me lihtsalt eirasime seda fakti. Ma eiran siiani. Lisaks kõigele passis seal kuskil mingi vana, kes nähtavasti oli tummalt meie ponnistusi pealt vaadanud. Ka seda polnud meie jaoks olemas.

















































Selle mäe seal vallutame järgmisena




Ühtlasi oli mul täna kerge kultuurišokk. Mul oli eelmine semester meedia seminarides üks tüdruk. Nimeks Ljuba ja nagu ka nimigi juba ütleb, oli ka tema aksent üsna vene oma. Arvasin, et eks ta Venemaalt pärit ole. See pole kaugeltki mitte tõsi. Nüüd millalgi sain teada, et ohhoo ta on Eestist ja lausa Tallinnast. Täna selgus vaikset viisi, et ta on hoopis Peetri külast!!! Ma ei saa aru, kuidas see võimalik on?! Nii et äge, saame Eestis olles ka nüüd koos hängida ja ei pea kaugele oma koduuksest minemagi. Ja pealegi oli ka aeg saada normaalseid tutvuseid oma kodu piirkonnas.

Nii nüüd õhtu jooksul on mul viimane võimalus Leisure Studies raamat käsile võtta ja seda lugeda. Homme kl 10 pean juba tagastama minema. Ja siis saavad hoo sisse meie vapustavad post-war European cinema filmid. cool beans

May your hammer be mighty



3 kommentaari:

  1. Mul ju ka sama aine- "maailmafilmikunsti ajalugu 2", ehk siis euroopa filmid peale II msi :D

    Liis

    VastaKustuta
  2. Mis kuradi cool beans k6igil on!

    rahutu Elo.

    VastaKustuta
  3. Eloke, ma ise avastasin ka et kõik ütlevad seda. Aga ühest filmist juba septembris kuulsin, "Hot Rod" vaata seda! nii naljakas film:D

    VastaKustuta

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...