pühapäev, veebruar 14

OOOOOEEEEEEEEEEEEEHH Valentinipäev, no tore on! Teeme ühe laine!! Õnneks mul õnnestub terve päev vedeledes mööda saata ehk siis eiran võimalikult maksimaalselt. 4 tundi olen üritanud uuesti und saada, aga tulutult. Uni kuluks ära, eile sai Red Roomis käidud, mis on mingi mini klubi, päriselt ka. Isegi joogid on minid, kuid see eest mini hindadega! Aga hästi lõbus oli! Tüdrukutega enne Becca toas just rääkisime, et absint on ikka jube ja rääkisime oma kogemustest ja mida ma ühel hetkel oma nina all nägin`? Absindi shoti. Dj tegi välja lausa. Täna on muidugi enesetunne vastav. Ja muidugi ei tulnud ma selle peale, et dokument üleüldse kaasa võtta, taaskord jäi maha. Sellest hoolimata polnud see minu jaoks probleem, ainukesena ei kontrollitud. Öösel tuppa jõudes arvasin, et ma olen ääretult adekvaatne veel inimestega suhtlema, peaks minema Dori juurde ka vabandama, sest ma nägin teda Murray ees ja ma ei kujuta ette, mida ma seal nii kaua ajasin talle.

Eilne päev hakkas üldse sellega, et viskasin pilgu kellale ja jooksin siva Bridge of Allanisse, et enne postkontori sulgemist sinna jõuda, kuid mu mälu pettis mind! Nimelt pandi ta juba 3 tundi enne mu jõudmist kinni. Lonkisin siis tagasi. Siis kutsus Matt uisutama koos Elisabethi ja tema Deaniga. Bussiga loksusime linna, meiega ühes oli üüberpohmas Domi, kes soolapähkleid nosis. Taksoga kimasime lõpuks liuväljale, kus selgus, et see ei pandagi veel niipea kinni, pidime isegi lausa üle tunni ootama, et üks sessioon lõppeks. Istusime kohvikus maha. Nad nõudsid, et ma eesti keeles midagi räägiks, no okei. Sain just hoo sisse, kui Matt mind mu poole jutu pealt katkestas ja ütles, et ma ütleks twelve months eesti keeles. Ma kogemata läbi naeru röökisin selle üle kohviku, mis põhjustas meie lauas 10 minutiks naerulagina. Ja Elisabeth ja Dean olid sellest hämmingus. Uisutamine oli tore, nalja sai! Õhtul jõudsingi tuppa, pärast mida tuli sõnum Lauralt, et me Red Roomi läheks ja ma käbe alksi ostaks. Selleks osutus VIIN. Ja jõuangi jutuga sinnamaani, et Becca toas hängisime. Nüüd mu asjad on mööda teist ühikahoonet laiali, peaks läbi minema sealt, kui vaid jaksaks.

Nüüd ma kuulan oksendamiseni Getter Jaani-Parim päev ja söön end Tiina kommidest paksuks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...