kolmapäev, märts 3

Kildi all

Selle kaardi järgi asun ma päris huvitavas kohas














Täna oli proovipäev The Burgh Coffeehouse kohvikus. Kuna ma pidin sealt sõna otseses mõttes ära jooksma, et õigel ajal oma tööloa numbrile järgi minna kokkulepitud ajaks, siis jäi jutt, et David võtab kindlasti ühendust. Ma loodan selle koha peale! Ja ma kavatsen neid õpetada kohvi õigesti tegema. Iga kord osa minust sureb, kui ma näen, mismooooodi see käib seal! David ütles, et ta rõõmuga õpiks uusi asju. Hommikul jooksin Theo'ga juhuslikult kokku, keda näeb nagu kuuvarjutust siin. Keegi oli tema kõrvaltoas kas meeleheitlikult tahtnud toast välja saada või siis just sisse, sest ta laamendas selle ukse kallal umbes pool tundi keset ööd. Keegi veel karju aknast välja "SHUT UP!" Ja see paugutamine kostis ülihästi ka minuni, sest Theo tuba on otse mu kohal. Ma juba mõtlesin, et mingi squad on mu ukse taga ja keegi lööb kohe jalaga ukse maha ja et ma suutsin tuletõrjealarmi peale mitte ärgata või midagi.

Vahepeal olen närvitsenud ja mitte närvitsenud. Viimast olen teinud oma uneajal. Üleüldse mul oli nii epic uni üks öö. Ma olin 3D teleseriaalis sees, hõljusin ringi koos draakonite ja dinosaurustega. Siis varises maapind 6m ja mingi tundmatu füüsikaline jõud kiskus mu kaasa. 

Emme ostis mulle ka juba lennupiletid ära! woop-woop! 28. märts saan natukeseks koju. Seekord on asi natuke vähem nutusem, lend on üsna hommikune, jõuab ka vara kohale. Mihkel-be there or be there!! Ja ma pean hakkama siit mingi kell 5 hommikul rongijaama hakkama kõmpima, aga see on üleelatav võrreldes mu varasemate kogemustega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...