reede, märts 12

Ma tõesti arvasin, et mul und sellepärast nii kauaks jagub, et ma suht ületan oma unetilkade koguseid ja tänu sellele kõik päevad nii uimased, sest ma olin veendunud, et muidu ma magada ei saa. Lõpetasin selle jama ära, magan ikka sügavalt, nüüd mäletan isegi unenägusid jälle aga näe-väsimus võtab ikka maad. Kevadväsimus ma pakun. Olen end igast puuviljadega varustanud, loodan, et nendest on tolku. Väljas on nii ilus, varsti kõik lehtes ka. 

Aa, saingi tööd selles Burgh Coffehouse'is. Sain isegi palka nende kahe korra eest, mis käinud olen. Ma muidu arvasin, et need on proovipäevad nii et pole paha. Aga nüüd uiman jalutuskäigule, muidu ma uiman siin arvuti taga, söön ära kõik oma toiduvarud ja midagi kasulikku ei suuda ära teha. Üks essee juba valmis, mida alles kuu lõpuks vaja, aga see on selle pärast, et ma olen lihtsalt nii tubli! Ja ma tahan varem koju saada, nii et 1 essee vajab veel alustamist ja ka lõpetamist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...