reede, aprill 16

Wot chu fink love? ya ken?

Või siis Johnny wes ma money? Ma ei tea, miks peaks keegi selle seinale kirjutama, enne seda oli seal Viqueen! 

You wear nothing under your kilt and if people don't believe you...wooft, you flash them and say "See, I wisnae talking shite"!

Ma nii tahaks osata kuidagi šoti aksenti kirja panna, sest kõik kukub kas eriti idiootselt või naljakalt välja. Neid inimesi peab oma kõrvaga kuulma, et aru saada KUI naljakas see on!

Ja mul on kõik päevad ühesuguseks sulandunud. Täiesti vältimatu väsimus, töö, minimaalsel määral koolitööd, toas eriti pole tänu mu läpaka laadija puudumisele. Alati on väljas ilus. Peale tööd uinakut teha ei saa. Kuulan teistest köökidest ja tubadest kostuvat muusikat, et säästa enda mp3 mängija akut. Söön nuudleid ja kui meenub siis ka puuvilju enne kui need halvaks lähevad. Õhtusööke söönud pole, sest ma olen alati kuskil mujal. Nüüd ma kas vean kellegi endaga koos õue või loen raamatut.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...