neljapäev, oktoober 7

dot dot dot

Täna oli Dirty Jobs Piret Edition. Puhastasin nimelt meie vannitoa ära. OOOO õudu kui rokane see oli. Ma ei tea, kuidas ma siiamaani rahuliku südamega sellises dušikabiinis pesus olen käinud. Nüüd ma pean olema köögi koristamisest aastaks prii! Mite, et ma seda veel kordagi koristanud oleks, sest ma kunagi lihtsalt ei tea, kust otsast pihta hakata. Ajan endal ka südame pahaks! No pärast küürimist eriti isu polnud enam ning läksin loengusse. Pathfooti hoonesse viib bussipeatuse poolt üles trepp, sest ega siis seal ükski hoone orus ei asetse, ikka küngaste yipus. Ja no selle trepi iga aste oleks nagu omaette tantsuplats. Ehitajad hindasid vist tudengite suurust üle või maitea.
Eile AirTV'ga tegime filmiklippe ning meie oma räägib siis haigusest Quatrofollowitis, mis maakeeli (loe: Ian'i vaimusünnitis) tähendab seda, et 2 inimest on sündinud nii, et neid terve elu jälitab 4 inimest, teevad debiilseid häälitsusi ning üleüldse kirjeldatud sõnaga brainless. Lõpus need 2 inimest armuvad ning kari brainlesse jooksevad nüüd juba kaheksakesi koos uue inmese sappa. Happy ending. Muidugi kaotasime me oma filmist esimesed 2 minutit nii et me pidime loo hoopis teiseks muutma, oh well.
Järan oma emme saadetud halvaad ja tunnen elust mõnu. Ta saatis veel enda keedetud õunamoosi, mett, marineeritud seeni ning kalevi šoksi! Mida võiks hing veel tahta!
Ja lõpuks sain alles nüüd oma tasuta sõnumid ning ka tasuta interneti oma telefonile, my day of lucky!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...