kolmapäev, oktoober 27

I love it when a plan comes together!

Halleluuja raffas, ma saingi läpaka tagasi parandatult ning mu venna kaval plaan läks läbi. 150 naela asemel maksin ma lõpuks 60 naela. In your face PC World! Kui enne olid mul kindlat plaanid päevakavas minna peale tööpäevi kooli arvutiklassi tundideks ja tundideks passima, et oma esseedega midagi ette võtta, siis nüüd kodus olles ja netis surfates seda eriti pole juhtunud. Ma teadsin, et nii läheb!
Anyhoo, mul vaheaeg, jaa-käin ülikoolis. Olen kõriauguni töödanud, viimsed tunnid täna oli viimne piisk. Vähemalt on 3 päeva vaba, ja ühes nendest jõub Miku siia, aikaramba. Saan oma vaeseid jalgu puhata.
Aa ja Matt võttis lõpuks ühendust ning saime kokku täna. See tähendas muidugi hunnikuteviisi toitu, mille tõttu ma nüüd piinlen. Pikali ka olla ei saa, ikka hakkab pistma. Aga mul oli teda nii hea meel näha, kohe päriselt. Ta lubas, et leiab nüüd oma sõpradele rohkem aega.
Ma saan täitsa äraelatavalt palka ja mõtlen, et milllleks mulle järjekordne laen. Jätan selle järgmiseks aastaks, sest tundub, et seda mul vaja ei lähe. Suvel lähen nagunii veel Norrasse tööle, kus ma saan roppu moodi papppppiii.
Tagatipuks on Dexteri viies hooaeg netis osaliselt, ma niiii vaatan neid juba. Kõik on kõige ideaalsemas korras, nii väga meeldib! Ja ma ostsin 3 naela eest laualambi, mida ma öökapi peal kasutan, nüüd saan ma uhkusega öelda, et mul on nii hubane ja mõnus koobas(kui see vaid hommikuti...ja üleüldse kogu aeg jääkülm poleks...nii elektrikokkuhoiu mõttes)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...