laupäev, oktoober 16

n2rvihaige

Ma v6in pingelises olukorras jumala h2sti toime tulla, v2hemalt oma arvates, aga no kui ma n2en seda prantslast, kes oma poega mulle sokutada yritas siis ma kaotan enesevalitsuse lihtsalt! Ma t6esti lootsin, et nad on siit maalt jalga lasknud suve jooksul, aga t2na selgus, et siiski mitte. Anne muidugi ytles mulle selle n2dala alguses, et eiei nad ikka k2ivad meil kohvikus ning t2na oli see p2ev, mil ma lakkasin lootmast, et neid siin enam pole. Ma hakkan kohe lihtsalt n2rveerima ja pabistama, ise ka ei saa aru, mille yle. Nyyd ma ei saa seda peast ka visata, sest nad nyyd ju teavad, et ma seal ikka t88tan ja hakkavad, ma kujutan ette, et iga jumala p2ev seal yle tsekkimas.
Mul meenus mu fubar'i seikluse algus, kui turva mult ukse peal dokumenti kysis. Ta oli nagu k6ik ylej22nud, selline k6va tegija, kes pool 88d inimj2rjekorda teenindab ja id'sid kontrollib. N2hes, et ma eestist olen, l2ks tyybil kohe n2gu naerule, kutsus ligi oma kolleegi ja palus mul 8elda, kuidas twelve months eesti keeles on. No ma siis ytlesin, neil oli kohe l6bu oi kui laialt! Elusees pole n2inud, et nendel meestel positiivseid emotsioone ka jagub.
T88l yks klient suutis endal veidi margi maha teha ja ma olin nii 6nnelik, et leidub veel selliseid, kellel vahel ka k6ige lihtsamate asjade puhul nupp ei noki. Kysis, et kuidas lossini(teadup2rast on Stirling ehitatud m2e n6lvale ning loss selle k6ige tipus) j6uda ning n2itas mull oma kaarti ja lisas, et nad on aina ringiratast tatsanud(millest ma aru ei saa, k6nni aina ylesm2ge!!). Ma siis voltisin ta kaardi lahti, et m2etipus olevat lossi talle n2idata ja ma ei j6udnud s6nagi 8elda, kui ta juba n2ost yleni punaseks l2ks ja suurt h2bi tundis, sest ta ei taibanud lihtsalt kaarti yleni lahti teha! no on taibu...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...