neljapäev, oktoober 14

T2itsa haige, m6tlesin ma, et ma eales syrrealismiga tegelema ei pea, ERITI p2rast kirjanduse tunde kooli ajal, aga v6ta n2pust. Ikka tuleb ta ringiga mu ellu tagasi mind kimbutama. Esiteks, kui ma poleks Salvador Dali'd googeldanud(m2letasin ta nime kunstitundidest) arvaks ma siiani, et tegemist on k6ige piinatuma hingega maailmas ning kes suudab mingeid kesiseid ja mittemidagiytlevaid filme toota, nagu fakkkk. Ma ytleks, et vaadake L'age D'or, aga samas ega sellest targemaks ei saa ning lollimaks ka ei j22, pahviks ei l88 ja m6te sellel vaimusynnitisel hiljem ei peatu ka. Aga mina n2ed, pean seda tunnis analyysima ning mitte t6estama, et tegemist on huumoriga, vaid huumori kohta n2iteid tooma, mida pealtn2ha pole yhestki otsast yldse n2ha. No jeeeee inimesed aastal 1930 otsisid maad, et Rooma impeerium rajada, naeran nyyd pool elu selle yle. Sjuuke ajukepp ja vaevalt, et inimesed, kes mind tulevikus palkama hakkavad, mind selle eest tunnustavad, kurbus tuleb peale ma ytlen. Ma n2iteks n2gin unes valge kaheksajala-peaga meest, kes 6ppis laua taga ning kandis ylikonda ning uhkeid kingi, ma ikka peaks sellest yhe k6va filmi tegema.
R22kides elu helgemast poolest, siis saatsin l2paka eile parandusse ning ma siiralt loodan, et mu venna salakaval pettusplaan l2bi l2heb ja need arvutigeeniused seal kuskil inglisemaal arvavad, et nad ise mu ekraani katki tegid. Ostsin ka uue telefoni, mis on ypris uhke olemisega, hea et netti saan korralikult vahepeal, see v6imaldab mul isegi mingil m22ral 6ppetykke teha. Veel parem uudis on see, et Karin tuleb esmasp2val mulle uuuuuuesti kylla, oi kui tore! Muidugi sellega kaasneb ka see veetlev osa, et ma pean siva esseedega algust tegema ja need ka soovitavalt varsti l6petama, sest Miku ju meil tuleb ka kylla mulle ja seda ysna pikaks ajaks! Siis ma tahan minna P6hja-Sotimaale, sest k2ivad k6lakad, et seal on megailus ning 2rgem unustagem Loch Nessi!
Elu tipphetked k2ivad ikka t2ie hooga, kord suuremini kord v2iksemini. Ja eriti tipp on see, et k6ik teed viivad ikka Dusk'i 88kluppi mind. ...When in Rome

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...