laupäev, november 27

ohooo

Olles ärgates üpriski heas tujus, sest vastupidi eilsele ööle, sain ma täna korralikult magada. Ärkasin veel varem, kui plaanisin, hea-saab midagi enne tööd ehk tethud ka. Ainult, et nüüd olen ma nii lummatud, sest kardinat eest võttes avastasin ma akna peal mingi olluse, see on lumi!! algul mõtlesin küll, et no misasi see on, tegin siis akna lahti, et midagi välja näha, lumi on lihtsalt kõikjal! ma tegin pilti ka, ja kui tööle lähen, teen teepeal veel. See ei ole küll suur asi uhkustada, sest Eestis kuuldatavasti on umbes 4865 korda rohkem lund, a ma mul nii hea meel lund näha enne, kui kodumaa pinnale jõuan. meeeeeeldib.
Religiooni essee sain ma valmis, läks teine ilma suurte peavaludeta. Esmaspäeval on salapärane eksam kahe filmi peale, ning meil pole õrna aimugi, mida täpsemalt me oma essees arutama peame, halleluuja noh.
No igal juhul, kõik on nii hästi praegu ja jõulutunne on igatahes olemas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...