pühapäev, detsember 26

eile ei pääsenud ma mingi nurga alt isegi oma majale ligi, vot nii palju oli tuisanud. Mihkel hakkas öösel kell pool 1 lund rookima, tal oli vist energiat üle...nüüd nagu alati on mind üksi koju jäetud, et ma saaks ikka terrrrve maja ise ära korista, aga midagi muud ka teha pole, olen vaid nädala olnud kodus, selline tunne et kuid. Kohustuslik nimeta millele järgneb ladies-night tuur on ka juba tehtud, klassikaaslasi nägin, Grete miisut nägin ka. Vanaisa juurde ei saanudki, sest tema juurde ei saa isegi poolele teele. Täna tuleb kogu see kamp lähisugulasi, hakkab nalja saama!
Mihkli ja ta miljon sõbraga on plaan minna kuutsekale, lubati et hakkab jäägut kõikjalt voolama. Ja see on enam-vähem ainuke plaan, no teine plaan on Mariannile külla minna, mida ma teen juba homme.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...