kolmapäev, detsember 8

eile oli see õhtu, mida ma suure tööga ära olin teeninud, käisin klubis, kus ma eales nii uljalt sõbra eest välja pole astunud. Mingi tantsumaniakk, kes kaotas kuidagi väga suure hooga tasakaalu ning lendas Siljele otsa, kes minu otsa lendas ning siis kõik koos olime maha kukkumas. Õnneks saime pidama, ma läksin endast nii välja, tormasin selle tüübi juurde ning lükkasin teda täie jõuga. Sekundiks oli hea tunne, siis tekkis tunne, et ma lõpetan vist kakluses. Järgmisel hetkel kõik ta sõbrad vabandasid mu ees, ma ikka oskan asju õigesti ajada! Rusikatega, hahah. Enne voodisse minekut kaanisin ma poolteist liitrit vett, et täna vähegi inimese tunne oleks. oli ok enam-vähem, uni oli suur tööl, aga siis ma kaanisin kuuma šokolaadi, mis andis energiat. Kellele seda kohvi ikka vaja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...