esmaspäev, jaanuar 3

Aastavahetuse bummelung

Taaskord oli juba 30ndal väike etteaimamatu pralle, mille tagajärgedest aitas välja tulla jäägu. Ning siis oligi päriselt aasta viimane õhtu, mille ma ära saatsin Liisi ja ta emmega Vabakal. Kift oli, vahelduseks nägin uue aasta saabumise kainena ära. Tasapisi hakkas kell saama 2, ehk siis Mihkel sai töölt vabaks ja tõeline pidu võis alles alata, pühhhha jumaaal, tähistamine kestis kella 1ni päeval Tacos, kus lihtsalt ei jäänud öö ega hommik läbi inimesi vähemaks. Ja see õhtu oli nagu eelmise õhtu koopia, lõpetasime samades kohtades, ühe Mihkli sõbra tagahoov on Taanikuninga aed, no on vast vedand. Eile käisime emmega maal, mõtlesin, et no selleks hetkeks ikka juba värskem olemine, aga tutkit. No ja siis tulime tagasi koju ja ma vedasin täitsa üksinda Karini voodi enda tuppa ning mässasin mööbliga, tulemuseks on king size bed! Ja kurat solaariumisse pole ikka jõudnud veel, selle vea peab parandama

1 kommentaar:

  1. KELLA 1NI????? Mis mõttes? Mihkli sõps tegi vist teile veits külma :(

    Aga, ma olen väga õnnelik, et täna on lõpuks päev, mil mul ei olegi enam metsikult halb olla :) Viimaks ometi, peale seda aastavahetust!

    VastaKustuta

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...