pühapäev, veebruar 27

now

Stirlingus on nüüd ilmad hämmastavalt soojaks läinud. See, et ma Silje juurest särgi väel klubisse jooksen, pole mingi näitaja, aga nüüd on tõesti ilmad soojad ja ka ilusad. Eelmine kevad tuleb meelde, kui kõik oli nii muretu ja siis meenub, et ikka veel on kõik nii muretu! Nii mõnna, mu ellu saabub lõpuks valgus. No ausalt, esimest korda nägin ma siin päikest üleeile(mul kulus 2 nädalat enne kui nähtavus selgines ning ma lõpuks mägesid nägin ning avastasin et ooo nendel on ikka lumi veel peal). Täna küttis päike mu toa nii soojaks, mis tulevikus ei saa väga meeldiv olema ma kujutan ette. õhtul käisin korra aias ning ülealt vaatas vastu tähistaevas. Kõik läheb aina rohelisemaks. Millegi pärast pole mul enam seda kommet kohe telefoni haarata ja igast asjast pilti teha.
Vahepeal olen natuke pidu pannud ja siis mitte. Enamik ajast küll mitte. Käekella ostsin 10 naela eest, küll see kulub mul marjaks ära. ühinesin ka jõusaaliga, oi kus must saab fit lady varsti. Kayakkimise proovin ka ära, ma ei tea, mis see eesti keelne sõna peaks olema, aga ma igatahes lähen vaatan asja üle.
Esimene täis nädal koolis oli täitsa okei, kuigi vahepeal mu enda otsuste tõttu on mul tundide viisi vaba aega loengute ja seminaride vahel, siis ma käin ringi pea laiali otsas. Ei suuda otsustada, kuhu minna mida näha. muidu elan siin tavapärasesse rütmi sisse. Ma viitsiks kõike teha, aga nagu tööle üldse ei viitsi minna, ma ei teagi kohe miks. Aga ma sunnin end, mis üle jääb. Ja muidugi nädala uudis on see, et Mihkel tahab juba mais siia tulla terveks suveks ning kuna ma teda siit enam ära ei taha lasta, siis nähtavasti on ta igavikuni siin!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...