reede, veebruar 18

Okei, mu teine katse juua poola viina ja mitte järgmine päev pohmellis piinelda lihtsalt feilis jälle. Aleksandra meha pool oli polish vodka night, kus kõik mehistes kogustes poola viina kokku ostsid. Ise enesest oli hästi tore õhtu, aleksandra luges kokku 11 erinevat rahvust tolles korteris sel õhtul, pole paha! Polegi vist nii kirjus seltskonnas olnud. Siis suundusime Dusk'i, kus ma kohe PIDIN õlut peale jooma, seekord lõppes küll pidu eriti õnnetult. Lohisesin koju Silje ketsid jalas, sest ma ei suutnud oma 10cm kontsades lihtsalt olla enam.
Eile arvasin heaks oma tortilla wrappide jaoks praadida ära 800g liha, mida pikema vaatluse käigus selgus et on päris palju. Mul on tunne, et ma nüüd mitu päeva söön igaks söögikorraks 3-käigulise hakkliha eine. Eile läks wrappidest süda pahaks, täna tööl aga muust ma ei unistanudki, sest nälg tahtis silmanägemist võtta. Mul oli jõud lihtsalt nii otsakorral ning lisaks olin ma üübervaludes. Davidil hakkas must kahju ja lasi mu varem koju. Oi kui tänulik ma olin.
Eile käisin Silje pool, vaatasime European Cinema jaoks esimese filmi juba ära nimega Irma Vep. Kõige geniaalsem osa selle filmi puhul on fakt, et see pealkiri on anagramm Vampire'ist. Pmst taheti teha remake'i Les Vampires(mingi megavana prantsuse film, vana as in kohutav) , mis nägi täpselt identne välja, aga produtsent ei suutnud uskuda, millise pasa nad kokku olid keeranud ning lõpuks produtsent oli eneka äärel ning hangiti uus tüüp filmi tegema.
Ahastus tuleb peale lihtsalt, ma ei saa sinna midagi parata, aga no prantslased on ise süüdi selles, mis arvamus mul nende filmioskusest on, ses mõttes, et lähtudes mu õppeprogrammis olevatest filmidest. Ainult 1 normaalne on siian olnud. Anyhoo, täna lähen jälle sinna, Silje värvib mul juuksejuuri. JAH ma suutsin osta vale tooni, sest ma vaatasin ainult pakendil olevat naisterahvast. Ma vannun-see tsikk on erinevate juuksevärvide pakendite peal. No mikkkks!! Samas, Aleksandra ütles, et ma vist siis ka seda värvinumbrit ei vaataks, kui see sama tsikk mingi brüneti värvipakendi peal oleks, ütleksin et it's the same lady!!! ja ostaks ilma mõtlemata ära selle. Kohe näha, kuidas ma ei poolda mõtlemist...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...