reede, veebruar 11

jõudmine

Täiesti ulme, ma jõudsin Stirlingusse 5 tunniga! Varem oleks ma selle ajaga heal juhul Riia lennujaama jõudnud...olgu tänatud ryanair'i otselend. Ma ei mäletanud isegi, milline võti millist ust keerab. Lõpuks sain tuppa ning kiikasin kööki, muidugi oli seal täielik sealaut, mis nüüdseks on ära koristatud. Kuna ma kööki ja selle olukorda olin juba näinud, ei julgenud ma vannituppa üldse vaadata. Aga see polnud üldse nii hull, selle koristasin ka ära. Eile rääkisin Gaviniga paar sõna juttu ning asusin oma sooja teki all paikseks ja vaatasin oru valitsejat. Mitte lõpuni muidugi, sest mu pea undas sellest lennust ja veelgi enam sellest võrratust maandumisest, ausõna ma oleks võinud vanduda, et ma jään kurdiks ühest kõrvast! Silje juba andis teada, et "vodka night tues" ehk siis teisipäeval on Aleksandra mehe pool poola viina õhtu, loodan, et olen selle joogiga edaspidi ettevaatlik. Hommikul ma kaua ei maganud, sest elekter sai otsa. Kuidas on see võimalik, et õhtul oli alles 17 penni ja hommikuks oli see üle 6 naela miinusesse jooksnud??? Ma ei mõista seda, me oleme vaid kahekesi ju siin hetkel. Hommikusöögiks sõin ma lahustuvat suppi ja kõht karjub juba uue toidu järgi, aga ma ei taha õue minna, sest otseloomulikult sajab vihma. Vähemalt on soojem kui Eestis, ja lund pole!! hoopiski kevad hakkab juba jõudma, aknast välja vaadates sain teada, et see puu meie aias on paju...pajupuu? Aga see ON paju, ma ei tea, mis värk on. Vaikselt hakkab roheliseks minema kõik. Nüüd istun siin vihmavangis ja loen raamatut, õhtul peaks kauaigatsetud inimesi ka nägema.

1 kommentaar:

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...