neljapäev, märts 10

MIHKEL TULEB

14. mai! Peter, you better get it. Ta ostis täna pileti juba ära, ai ma nii sillas! JA niiiiii väsinud. Eile oli nii uimps tööl, mis väsitab veel rohkem kui kiire päev. Õhtul läksin kajakkima ning mulle meeldis veelgi enam, kui eelmine nädal! Nathan õpetas mulle, kuidas pea alaspidi vee alla minna ning siis teha paar võtet, siis ta aerutas mu juurde ning tema kajaki najal pidin end tagasi vee peale saama. See nägi selline välja, et pooled võtted vee all unustasin ma ära, põlv tuli paigast, mida ma üritasin seal pea-alaspidi paika saada, Nathan samal ajal nügis mu paati. Sain lõpuks pea veepinnale, aga mitte oma ülejäänud keha koos kajakiga ning nii ma seal kisasin ja naersin. Nüüd on mul põlvest üleval pool ülespaistetand sinikas, mis vist aina suureneb ning nüüd annavad ülejäänud lihased ka tunda lõpuks. Oiii mul oli nii lõbus! Üks tahtis, et ma algajaid couchima hakkaks, see oleks veel vähim mida nad tahavad ma ütlen. See oli mu nädala highlight. Ülejäänu on selline näääääh. Ülikoolis tahaks kõike aina skippida, see vist see kevade teema. Ja ega ma oma ajaga midagi paremat ette ei võtaks, kui et tuleks koju ja teeks uinaku...
Laura ja ta couchsurfer tegid süüa ja sain ülejääke, kõht täis jaaa varsti näidendit vaatama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...