esmaspäev, märts 28

Minni Stirlingus

Oh, jõudsin just Glasgows tagasi, Minni ikka veel teel Prestonisse. Nii tore oli seal. Saime sõita kõige loguma ja minima metrooga maailmas. Juht tegi kindlaks, et inimesi rohkem uksest sisse ja välja ei sibliks pead aknast välja pistes. Linn on piisavalt arenenud, et omada metrood aga mitte tahavaatepeegleid...Suundusime sealt miljonisse kaltsukasse ja siis ägedaimasse muuseumisse. Seal oli küll palju topiseid nii põrsastest kui magavast bämbist, aga kift oli. Tagasi kesklinna ning tsekkisime jõe üle. Ostsin ühest Euroopa õllesid pakkuvast poest Efes'i õlle, mis peaks Türgi oma olema. Igal juhul seal ma kaanisin seda, nii et vanade heade aegade nimel. Sõime ühes kohas, mida Cory ja Hazel soovitasid. Siis käisime Starbucksis, kus on joogid alla igasugust arvestust. Meie väheoskuslik Fraser võib sinna tööle minna ja kuu parima töötaja tiitli saada mul on tunne. Ja siis oligi meie rännakul lõpp. Reedel käisime pubis, laupäeval Dumyat mäe otsas, kus ma mäe äärel olevasse faking jäneseurgu astusin ja pikali lendasin. Ja ma muidugi tagasiteel libastusin oma mitmeid kordi. Õhtul tegime koduseid lihapalle ja kartuliputru, no appi kui maitsev see oli, seejärel suunudsime puppi. Eile šoppasime natsa ja pidin tööl olema. Õhtul vaatasime filmi ja jõime oma alles jäänud veini ära. Ja otse loomulikult jagasin oma kallist poole mõdu ka Minniga, see on lihtsalt nii maitsev.
Mul vaheaeg, olen ikka tüüpiliselt 3 korda tööl. Ei tea, kas üleeelmise nädala palk on kah juba kohale tulnud, ma ei saa aru, kas see viivitus on väga vajalik nagu. Ja nüüd siis ootan, et Mihkel siia jõauks ja saaksime oma kooselu alustada, ma olen selle koha pealt väga kannatamatu!! Aga peaks vist keskenduma asjadele nagu kool jne. Will do. Hoolimata sellest, et ma Glasgows end täis sõin ja jõin, ajan ma ikka nüüd näost kommi sisse, oh whyyy

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...