kolmapäev, märts 16

Šotimaad kujutavad filmid

Ma ei tea, mis värk on, aga filmid Šotimaast ei kujuta Šotimaad hea kohana. On küll jah selliseid Hollywoodi filme, kus mingi tsikk pageb kaugele seiklusrohkele Šotimaale ning juhtumisi armub mingisse tüüpi, kellel on üüratu perekond. Ning kes juhtumisi elavad lossis, mis asub keset mägede keskel asuva järve saare peal. Teada on, et selline asi on vähetõenäoline. Või inimesed nagu näiteks mina, kes lootis leida enda eest mingi ulmelise paradiisi (hahaah!!), peab ikka kõvasti pettuma, eriti Glasgows ringi uidates. Pärast kahte filmi, mida ma hiljuti näinud olen, ma ei julge enam pimedas ringigi liikuda. Üks on nimega NEDS mis on uus film ning teist olin ma sunnitud filmi ja meedia aines vaatama, Sweet Sixteen. Pussitamine oleks nagu midagi tavapärast, muidugi noored on kõik eriti hukka läinud, ei pea lugu haridusest ega ka millestki muust, mida ühiskond tavaliselt heaks kiidaks. Sweet Sixteen kujutab poisse nagu mingeid erilisi osse. Tean jah ja näen iga päev oma silmaga, et ikka need asjad 100% paika ei pea, aga kui sjuuke tänaval juhtub vastu tulema, siis sooviks küll, et pipragaas kaasas oleks. Trainspottingust ma ei hakka üldse rääkimagi. Ja nii ma sunnin end ümber veenma neis vaatenurkades ning jään oma Oru valitseja juurde, sest seal on kõik nii kena ja tore. Tavaliselt on bitchid seal just inglased...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...