neljapäev, aprill 14

ego

Mu ego ei lase mul eladaga ega minust normaalset muljet jätta. Eile tuli kohvikusse üks püsiklient ja hakkas uurima, kas ma Aleksandra peole lähen. Ta olevat mind pubis näinud Aleksandraga rääkimas ning TEMA olevat isiklikult minuga rääkinud. Pärast 5 minutit välja selgitamist selgus, et ta peksis lihtsalt segast täiega. Ma isegi tulin lagedale pubide nimekirjaga, kus ma nädalavahetusel käisin...lihtsam oleks olnud küsida, millises pubis ta mind olevat näinud...
Eile olin ma uuuuuesti pubis, seal olen varem aint Karini ja hunniku kohalikega käinud. Mingi tüüp leti ääres hakkas pragama, et ma tennantsit tellisin. "kogu sellest õllevalikust võtad sa tennantsi................." Kinnitasin talle, et see meeldib mulle ja kuna ta hakkas arvama, et ma maailmaasjadest üldse midagi ei tea ning et olen üldse puhkusereisil siin, siis pidin ma lihtsalt hakkama hooplema öeldes, et ma just jõin 2 pudelit stellat, nüüd lülitun muule HEALE joogile...üks päev jõin john smiths'i (mis on lihtsamat viisi öeldes hele versioon guinessist) mille peale krimpsutas isegi baarmen nägu! Ja siis see mees pakkus mulle enda õlut maitsta, mis oli, ma ütleks, john smiths'i identse maitsega aga noh...
Ma muidugi peaks hetkel koolis olema, kuid olen hoopis kodus ning peksuga ajan end essee kallale, ma isegi ei tea, kui pikk see peab olema. Ja hiljem tassin end jõusaali, kuna ma nii laisk olin ja hommikul kooli ei läinud

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...