reede, aprill 8

Ooo seda soooja! Kõndisin pärast kohviku sulgemist koju t-särgi väel. Siis kui tööle läksin, mõtlesin, et ma olen ajuinvaliid, et ma üldse jope selga toppisin. Niiiii soe on meil! Ja kõik on kohe-kohe roheline, selline laiskus tuleb selle soojaga peale. Ei taha üldse teha neid asju, mida tegema peab.
Uni on nii hea alati, sest magan lahtise aknaga, seda ei saa kinni pannagi, sest tuba on insta nii palav. Ja pärast Minni külaskäiku on tuba säilinud enam-vähem korras, sest ma ei kannata välja seda segadust enam. Ja köögis ka mitte. Noh, ma ei saa enam toitugi endale osta, sest ma nagu varuks kogule korterile siin moona. Kopp on nii ees, et ma kavatsen olla dieedil toiduga, mis kõikide teiste jaoks vastik on. Hakkan siis mingeid kuivaineid järama.
Iga hetk tabab mind lähipäevil esseedeusinus. MEil filmi ja meedias suur valik esseeküsimusi, ühes nendest saab suht kombineerida kokku teooria, teema ja mis filmi kohta kirjutada tahan. Olen juba ära otsustanud, kuigi eile osutus see suht suureks hämaks, kui me seminaris pidime arutama, mismoodi "Sweet Sixteen" on või siis mitte ideoloogiliselt progressiivne realismi ja sisu poolest, nagu whatttt, ükski asi, mida keegi ütles ei olnud justkui õige. Oleks siis õpetaja ARUSAADAVALT seletanud, ei-ma andsin alla üldse jälgida, mida ta suust välja ajas. Ma kavatsen ikkagi oma esseeküsimuse juurde jääda.
Ja oiissand ma ei kavatse nii pea välja minna, teisipäeval tekkis lamp idee. Ütleme nii, et minu kindlameelsus mitte segamini juua endiselt ei õnnestu. Ma magasin otseses mõttes terve kolmapäeva maha, et inimese tunne tekiks. Õhtul vedasin end kajakkima ja ma olin ikkkkka nii väsinud. Täiesti masendav, aga lõbus oli vähemalt. Ning muidugi suutsin ma jälle mingi sakslasega tutvuda, kes oli siin kooliekskursioonil!! Ja kuna ma olin nii kindel, et ma neljapäeval ka välja tahan minna, siis vahetasime numbreid. Eile ütlesin alandlikult ära, et pole mingit minekut. Sellest hoolimata ei jätnud ta mulle helistamist järele keset ööd. ma ei saanud isegi telefoni hääletu peale panna, sest tuli kõne-kõne otsa, ma ei võtnud vastu muidugi kordagi. JA siis nägin teda veel unes mööda tänavaid uitamas ja ta raisk leidis mu üles! muidugi ma oleks ka tahtnud tuhamäe asemel minna šotimaale kooliekskursioonile............

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...