pühapäev, oktoober 2

beerienteering

Niiisiis, beerienteering ehk pubcrawl (mul pole aimugi, kuidas see eesti keeles on)oli great success. See oli maailma lahedaim õhtu! Kõikide tiimide ühine theme oli täht "S". Meie tiim riietas end superhero'deks, Nathan oli muidugi conveniently sperm. Nii palju nalja sai, et seda ei anna kirjeldada lihtsalt. KAhjuks korraldatakse seda ainult üks kord aastas :( Muidugi kõige suurem hitt oli Karita, kes viimasel hetkel oma kahjustunud põlvega otsustas siiski tulla ja riietas end Super Marioks. Iga jumala pubis dj'd teatasid, et SUPER MARIO IN DA HOUSE ja ühes pubis lasti isegi super mario theme song'i. Pidime igas pubis mingi challange'i tegema, mis osutus pärast igat pubi järjest võimatumaks enamjaolt tarbitud alkoholi tõttu. Ja ma lubasin, et ma palju ei joo... kell 10 vaatasin ma kella õudusega, sest kell oli ainult KÜMME! Ja ma teadsin, et see pubist pubisse seiklemine kestab vähemalt 2 tundi veel plus 2 tundi ööklubi...oeh!




Mario skoorimas kassnaistega



Mario biiti tunnetamas



Batwoman ja Catwoman teise tiimi Superwomaniga



Vahepeal nägime Matti, meie mänedžeri (khm ühtlasi Šotimaa aasta barista), kes oli ka omajagu purjus ning mis tegi õhtu veelgi toredamaks



Silje ja Rosie, kes olid kogu ürituse korraldajad



Kuldne kolmik

Lõpuks jõudsime öökluppi ka, aga need pildid on juba liiga koledad, et neid kõikjal levitada. Reedel ma loengusse ei jõudnud, ning kl 11 sain maast lahti, et kl 12 seminarile jõuda. Seal pidi kahjuks mõttetööd arendama ning sellest hakkas lõpuks paha. Ilm oli niiii ilus, et jalutasin linna ning sellega mu päevane tegevus piirdus, sest ma polnud suuteline midagi tegema. Nädalavahetusel olin tööl ning nüüd peaks õppima hakkama..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...