laupäev, oktoober 29

jeebus, ma ei tohi minna enam kunagi ühele õllele, sest see pole KUNAGI ainult üks õlu. Masendav lihtsalt. Alustasime Nicky Tams'ist, sest Nathan saatis oma Hollandi sõbrad sinna, kes olid seal juba 4 tundi passinud ning 7 pinti ära joonud. Jätkasid nad meiega samas vaimus ning suundusime Settle Inn'i reggae õhtule. Aleksandra tõi paar oma sõpat ka, reggae't olid nautimas juba Mirjam ja James oma sõpradega, nii et kokkuvõttes oli meid seal paras hunnik. Lõpuks oli juba üsna mitmes pint ära kaanitud ning oli aeg seal maal arutleda dusk'i mineku üle, millest muidugi kujunes LETS GO!! Pidime küll Jamesi ja Miriamit pool tundi veenma, vaene tüdruk oli täna tööl ja seal oli megakiire terve päev ja ma tean seda, sest ma passisin terve päev seal üritades õppida. Millest esimesed 2 tundi midagi välja ei tulnud, sest ma üritasin enda halva enesetundega võidelda. Igal juhul olime me rõõmsalt klubis lõpuks. PS-ära kunagi ürita klubitöötajat, kes klubimuusikat vihkab, veenda kluppi tulla ja öelda et c'moooon it's gonna be fun! Sest sellel tüübil tõesti polnud lõbus ja ta silmist oli näha, kuidas kohe üldse seal olla ei taha. Mul oli ikkagi lõbus, jumala epic õhtu oli ja hiljem läksime Jamesi sõbra juurde, mis muidu on 5min kaugusel, aga võttis aega 40 minutit, sest on ju vaja tuiata kõikjal ning endaga kaasa haarata erilisi suvakaid, kes on sjuuksed chavsid et vähe pole. Õnneks seal majas polnud alkoholi, sest muidu ma poleks tõesti täna voodist väljagi saanud. Niisiis ma ikkagi sain maast lahti olles veel alko mõju all ning roomasin kohvikusse. Enamik ajast passisin ma niisama tühja, erilist tolku must polnud. Aitasin Miriamit vahepeal, sest nii kiireks läks seal. Aleksandraga käisin pubis söömas, mis oli nämmmma southern crisoy chicken wrap, ma sööks neid lõputult ma ütlen. Jaaaa siis passisin kohvikus edasi, rääkisin püsikatega ja olin niisama lahe. Aitasin Miriamil kohvikut sulgeda, ma lihtsalt igal võimalikul viisil eiran seda esseed mida ma nüüd siin nukralt tegema pean. Ou maaaai ma leidsin sellest targast müütide raamatust eesti keelse variandi netist, mis teeb mu elu umbes 50 korda lihtsamaks ja ma tahaks seda inimest isiklikult tänada, kes seda viitsinud tõlkida ja üldse netti üles panna!!! Huvitav värk täiega, aga kirja panna on raske raisk. Nälg on jällllle, aga süüa ka ei viitsi tegema minna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...