esmaspäev, oktoober 10

Nädalavahetus

Algas juba neljapäeval, kui me kõik Settle Inn'i läksime Reggae õhtule, millest millegipärast dnb õhtu kujunes...Nalja sai, muidugi oli Matt seal kogu oma hiilguses, kes oli parasjagu oma beer society õhtul. Tüübid saavadki kokku ja joovad õhtu otsa erinevaid õlusid. Lõpuks oli ta muidugi jumala täis, ta tüdruk pidi vaeva nägema, et ta pubist välja saada. Ta lubas muidugi suure suuga Karini ja teistega jooma tulla reedel, aga ta ei teinud seda :(
Reedel käisin koolis ja siis korjasin rongijaamast Karini üles ning õige nädalavahetus võiski alata. Ostsime Kariniga 2 ühekordset kaamerat, et saaks ikka labaseid ja elu lõpuni naerma ajavaid pilte teha. Hiljem oli põhiline tegevus alkotarbimine. Esialgu kodus, siis lõime end üles, läksime pubisse ning seejärel klubisse. Pubis nägime me juhtumisi tuttavaid, kes on nii ebanormaalselt meeltlahutavad, et ma ei suutnud seda vahepeal isegi taluda. Nii palju nalj sai. Aleksandra muidugi, vana anti 'reedel-lähme-dusk'i' hakkas ühel hetkel kõiki tagant utsitama, et millal me juba kõik koos sinna läheme. Nojah. Ja no omg kui lõbus see õhtu oli. Karita õde ka siin hetkel, nii et rahvast jalaga segada. Klubi oli ise-enesest matse täis, üks hullem kui teine. Muidugi sain ma kellegi käest släppi ning mõlemal mu jalalabal on kellegi kontsajäljed. Muud kehakeelt ei näinud, kui kõikide tõukamist ja faki näitamist. Kõige selle aga korvas kas või üks pilk Jason'ile, kes oli ikka no eriline tantsulõvi! Ma pidin püksi tegema, kui ma teda pikemalt jälgisin!!! Pärast klubi, mis oli lausa kella 3ni lahti, kujutate ette, tulime siia edasi pralletama.








Magasime järgmise päeva pärastlõunani, mille tõttu oli ka päev nii lühike. Otsustasime teha pannkooke.




Kuna Karini suur eesmärk oli saada Stirlingu kohvikukultuuri maiku, siis otsustasime suunduda kohvikutesse. Jõudsime Beenscene'i ja Old Town Coffeehouse'i, kust me enam lahkuda ei suutnud, sest seal oli nii mõnus ja hea ja soe. See omanik mäletab mind ning hakkas meiega juttu puhuma. Ta arvas, et ma olen šotlane...that's a first! Tal kõik tüdrukud, kes seal töötavad, on välismaalased, enamasti Ida-Euroopast, siis ma lootsin, et kui ma sitaks sõpsi panen, siis ta tahab mulle ka tööd anda seal. Nii tore oli ja siis oli lõpuks kõht juba nii tühi, tulime koju süüa tegema. Või noh, Karin tegi. Tahtsime ikka vägisi veel kuhugi välja minna, aga reede oli meid piisavalt ära väsitanud, nii et jäime tuppa filmi vaatama, mille käigus ma magama jäin ning mille lõpus Karin mu peale häält tõstis...Pühapäeval käisime veel kohvikuid läbi, ostsime Tescost india ja hiina toitu ning sõime. James ja Miriam suvatsesid lõpuks siia tulla ja Kariniga tutvuda ning siis Kata pidi juba rongile jooksma. Saatsime ta ära ning suundusin oma töökaaslastega pubisse. Hiljem läksin Karita ja Ruthiga ka pubisse, sest mul polnud muud teha ja õppida ma ei viitsinud. Nii kurb oli, et Karin ära läks. Niiiiiiii tore oli! Teiste arvates on meie suhtlusvahend pidev naermine, sest nad muud ei kuulnudki, a ise see Karin on nii topski ja teeb nii totraid nalju!
Täna käisin koolis ning terve ülejäänud päeva olen ma ikka tublisti õppimist eiranud. Käisime lunimas tasuta jooki James'i ja Miriami käest, jah-ma pidin oma inimeste käest lunima, et nad kohvi meile annaks, passisin Karita toas, käisime poes ja nad tegid meile süüa. Lõpuks ma ikkagi pidin seda raamatut lugema ja nüüd, et olla jälle normaalne, hakkan ma Family Guy'd vaatama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...