kolmapäev, oktoober 19

pakk

Sain lõpuks emmelt ja issilt paki kätte. Seal sees olid uhiuued isekootud ERITI soojad villasokid, letšo, marineeritud seened, mesi ja paljupalju Ukraina kommi. Nii mõnna. Mul nende sokkide tõttu nii soe, isegi tekk ei anna nii palju sooja, selline tunne.
HAHAH, Silje enne hakkas meile Norra trollidest rääkima ja ma avastasin, et ma pole elusees midagi nendest trollidest kuulnudki, teadsin vaid, et nad äkki eksisteerivad. Tuli välja, et nad ei kannata valgust ja nad söövad inimesi. Ja nad on enam-jaolt lollid. Ja siis ta näitas The Troll Hunter treilerit, mis tundus juba nii naljakas ja samas nii ebanormaalne, tahan näha seda igal juhul. Mul tekkis kohe miljon küsimust Siljele, hah Karita isegi küsis, et kus on kõige tõenäolisem näha trolli.
Kuna meie korteris valitseb täielik ringiliikumispuudus, sest õhk on nii jääkülm ja teki all mugav, siis Karita linkis mulle Avicii loo, mis möödasõitvast autost tuli ja nüüd ma jäingi mingeid Avicii lugusid kuulama. Ja Karita ütles, et dusk'i rahvas koguneb-kontsa klõbinat on kuulda, ma lugesin, et kõntsa klõbinat...mille peale ma oleks öelnud-give me a pound, yo

http://www.youtube.com/watch?v=TLEo7H9tqSM

ja Dusk'i hitt no.1 http://www.youtube.com/watch?v=TnOjBX4veNI

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...