kolmapäev, november 23

Kodus on null netti, nii et otsustasime Siljega Old Town Coffeehouse’i tulla, kuhu siis mujale! Siin on wifi, nii et ma passiks siin elulõpuni. Mulle toodi just uus tee, mida ma isegi ei küsinud... See omanik megatore. Just rääkisin talle, kuidas ma ei saa Miriamit siia kutsuda, sest kui ta tuleb, siis ma ei saaks õppida vaid ajaks juttu mingi 10 tundi. Ja siis hakkas ise muga jutustama ja ei lasknud õppida. Aga nüüd on jälle vaikus majas ning ma ikka ei õpi.
Muul ajal olen ma laisk olnud ja pole viitsinu esseedele järgi minna, nii et ma siiani ei tea mis hinded ma sain.
Esmaspäevast alates olen ma Lauraga koos flaiereid käinud jagamas. Nii linnas kui ka linnakus. Linnakus me aint saime pragada täiega palju, sest meil polnud luba seda teha, millest meil polnud õrna aimugi. Tore pr firma, kes meid paneb tegema asju, mis on seaduse vastane...lahe. Täna pole me midagi jaganud, sest sitt ilm on ja üldse Laural oli päev läbi tegemist. Saime homseks loa linnakus neid jagada, nii et loodetavasti tuleb sellest midagi välja. Ja semester on ka muidu läbi, mille üle mul lihtsalt ei saaks paremat meelt olla! See on lihtsalt üks suur õnnis hetk. Nädala pärast tuleb juba Mihkel siia! Ma ei suuda uskuda, kui kiiresti aeg läinud on. Ja kui pime aeg juba käes on. Siin läheb juba mingi kl 3 pimedaks noh, sest tänu pilvistele ilmadele on siin nagunii hämar non stop. Ja ma tahaks ainult magada kogu aeg. Ja nüüd tagatipuks muudele asjadele, on mu vasaku silmaga midagi paha juhtunud. Mul silmas üks udune laik ja nägemine on ka palju kehvem kui paremal silmal. Arvates, et see pole suur asi, rääkisin ma sellest Mihklile, kes käsutas mind arstile helistama, sest ta emal on sama jama, ja see jama on suht väga väga paha. Nii et mul siin kerge paanika. Ja siin kohvikus nii palju tulesid ja tulukesi ja küünlaid ja ma näen kõike nii uduselt, et jääb nii pühalik mulje. Veits imelik. Saime ka tasuta mandariini, omanik ütles, et ta ei võta äraütlemist vastusena.
Kuna ma sain hunniku teed juurde, siis ma olen siin veel mõnda aega ja üritan interetilahket aega targasi kasutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...