pühapäev, november 13

Niisiis, reedel-kui ma raskesti neljapäevast pidu järelkaja kannatasin, sain ma õhtul Miriami ja Jamesiga kokku Old Town Coffeehouse'is, mis on mingi 30 sekundi kaugusel. Sain seal maitsvat ja kodust suppi ning ütlesin saatuslikud sõnad "If I had a pint I'd feel much better." Läksime siis pubisse ja Matt ka ühines meiega hiljem. Kuna ta teadis, et mul oli suur kannatustepäev, siis ta leidis, et ma olen peast soe, et jälle pubis passin. Siis läksime me lausa järgmisse pubisse ja oh jumal kui purju ma jällllle jäin. Ma ei saa aru lihtsalt. Matt oli laupäeva hommikul tööl, kuid siiski otsustas ta Jamesiga peale pubi X-boxi mängida, nii et ta sai 3h magada. Ta vist hommikul veits suri tööl. Ja kuna ta oli mulle lubanud, et ta ei lahku enne, kui mina tööle jõuan, siis ta seal ka piinles kella 2ni. Samal ajal ,kui ma kell 1 alles voodist välja sain. Ta polnud eriti õnnelik, kui seda kuulis. Mul annab siiani seda 2 päevast joomat tunda. Muidugi oli mul plaan umbes terve pühapäev maha magada, aga oh ei-heatahtlik piret tõttab jälle appi kohvikut avama, sest David polnud ikka veel Dundee'st tagasi jõudnud. Palka pole ma siiani saanud, sest David suutis mu palga Miriamile kanda ja ma saan palka umbes kuu lõpus noh. Issand kui meeldiv, iga kuu võiks lausa nii olla ju. Ja sellepärast ma lähengi nii närvi, et teen teeneid kogu aeg ja palka ei või isegi normaalsel ajal saada, mitte et me muidu normaalsel ajal saaks. Ikka kulub mingi pool kuud ja massiivselt närvikulu, enne kui keegi raha saab.
Ja nüüd ma nii väss, sest sain Miriamiga selles samas kohvikus kokku, et lõunatada. Muidugi, kuna see omanik nii jumaldab mind, siis mu ports oleks nagu kolmele inimesele mõeldud, nii et ma õgisin nii täis ennast ja pool jäi ikka järgi. Uni on nii silmas, kuid pean filmi presentatsiooniks valmistuma ja lugema mingit imalat teksti :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...