kolmapäev, november 9

palgapäev

mis pole ikka veel kätte jõudnud, masendav. Meil oli esmaspäeval täiesti null sööki, ma pidin hommikusöögiks fajita võileiba sööma, mis oli üllataval kombel isegi hea tegelt. Nathan tunnistas, et pidi riisi munaga hommikusöögiks tegema. Käisime odavaimas poes maailmas-Aldis. Siin ikka sitaks odav elada võrreldes Eestiga. Vaatasin eile koolitööga seoses ühte filmi, mis on siiani parim olnud. Nimeks Cell 211. Poleks uskunud, et ma Global Cinemas normaalsete filmideni ka jõuan, aga see aeg on käes!
Nüüd meil korteris nii hea soe hommikuti ja õhtuti. Vahepeal väga pole, sest siis küte väljas:( See-eest on täna 10 ja homme 12 kraadi sooja õues, nagu misasja. Pühapäeval oli lihtsalt nii külm, et me läksime Junk Rooms'i jooma, sealt edasi Morrisons'i, kus me ei saanud alksi ning seejärel No.2'te. Ja sealt oli vaja veel edasi minna Aleksandra juurde ja passida seal kella 2ni. Esmaspäev polnud üldse helge. Loengus ma pidin otsad andma, üleüldse polnud see loengu teema ainele vastav, nii närvi ajas. Ja nüüd, kuna ma olen nii osav ja jätsid osa õppimise hommiku kaela, pean ma õppima hakkama. Homme on Aleksandral sünna ja siis on piduuu jälle

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...