teisipäev, november 1

time isn't waisted when you're getting waisted

Mul kohe meri põlvini teise essee valmis saamisega! Mul selleks täielik õigus, suva, et selle nädala kodutööd on kõik tegemata ja mul on endiselt tunne, et ma upun kooliasjadesse (seda esimest korda elus pärast keskkooli, haha).
Ma olin niigi tubli, et ma halloweenil välja ei läinud (lõpuks on see nädalaajane tähistamine läbi), vaid tegelt ülivähe õppisin ning ülejäänud aja sõin ja vaatasin filmi, mis polnud üldse nii jube. Muidugi tegime arts and craftsi ka veits Nathaniga kõrvitsa pie peale

Vasakpoolne ämblik on minu oma ning see geneetiliselt muundunud octopus-spider on Nathani oma

Läksin veits hoogu ämblikuvõrguga

Ja kuna keegi polnud nõus halloweeni kõrvitsat tegema, siis tegin ma selle ise
Vaatasime mingit mõttetut õudusfilmi, mida ma lõpunigi ei viitinud vaadata ning nautisime mojitosid ja ka gini toonikuga.
Tahaks nüüd väikse power-nap'i teha, et siis ikka pidu panna, mis siin muud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...