laupäev, veebruar 18

Ready to greet the world!

Nüüd ma pean nii paljudel päevadel nädalas nii vara ärkama ja kohe hea on, kui saab vara päevaga alustatud, siis on aega nii palju. Kuigi ma ei võta selle ajaga midagi vajalikku ette...a no täna on küll selline tunne, et WHY OF WHY! fuck everything mul on niiiiii paha olla. Re-freshers week saab juba läbi vaikselt ja mõtlesime, et peab ju ometi välja minema ja seda me peale trenni ka tegime. Issand, kuidas ma ikka siinses klubis kohati piiiinlen, kui klubi lausa kella 3ni lahti on. A ma ei tea, miks ma lihtsalt koju ei läinud...ja nüüd scumbag unetus ei lasknud mul hommikul magada, ma juba huviga ootan oma tööpäeva. Loodan, et on kogu aeg tegemist, et ma oma peavalule mõtlema ei pea.
Vaatamata asjaoludele on mul ikkagi hea tuju, võibla sellepärast, et ma esimese asjana ikka klubihitid põhja panen samal ajal kui kiirnuudleid tortillas hommikuks söön. 9gag ka panustab palju. Hahah meil on koolis isegi oma Stirling uni memes, päris vaimukad teised!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...