neljapäev, veebruar 9

Sünnaba puhul läksime esmaspäeva õhtul Karitaga uude baari, kus ta tegi mulle electric iced tea välja, mis oli nii effing kange ja magus, nii et otsustasin üle minna õllele hiljem. Ja oh üllatust-üks 0.5 l õlu maksab 1.80! NAgu midaaaaaa, täielik paradiis woop woop. Juhtumisi astusid sisse Karita sõbrannad, kes meiega ühinesid. Sai nalja ja planeerisime järmist päeva, nimelt teisipäeval oli meil siis dusk'i õhtu. Väga conventiently läks meil küte katki, nii et me istusime kõik suures toas tekkide all ja üritasime alko saatel sooja saada. Nendega oli kaasas üks noormees, kes on rattaga sõitnud läbi Ameerika ja ka Euroopa, ma ei teagi, mis ta järgmine plaan on, nagu wauuu mis inimesi maailmas ikka leidub. Lõpuks kui me jällegi sinna odavasse kohta läksime ja korterist välja astusime, oli õues täpselt sama temperatuur, mis meil toas noh. Loomulikult olin järgmine päev tööl, issand jumal kui aeglaselt see päev edenes!! Nüüd olen päev otsa teki all külmetanud ja nähtavasti jään haigeks külma kodu tõttu. Oleks võinud trenni minna, aga eiii olen lihtsalt laiselnud päev otsa. Just käis üks mees, kes vaatas ja pusis meie kütet ja ilme ta näol polnud kuigi paljulubav. Vahepeal läks jutt lausa sellele, et tuleb köögipõrand üles kista, et ligi pääseda mingile väiksele karbile. Õnneks lõppes asi sellega, et ta näppis veits seinas olevat temperatuuri reguleerijat ja asi oligi korras. Jesssss oo soe õhk, pole ammu seda oma nahal tunda saanud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...