reede, veebruar 3

Tagasi kodus

Olengi omadega tagasi Stirlingus. Londoni reis oli nii tore ent väga väsitav. Ja Eestis olla oli ka vaimselt kui ka füüsiliselt kurnav, kuid siiski megalõbus oli suht kogu aeg. Ei tohi pead norgu lasta! Londonis oli suht pidu iga päev erinevate inimestega. Tegime muidugi sightseeingut ka. Olin sunnitud selle kuninganna palace'i juurde teist korda minema, sest esimest korda suutsin teha erakordselt sitad pildid. Nägime Elot ja ta meha ka, panime nendega koos ka pidu Austraalia päeval Camdenis. See paik sai nagu koduks juba, a siis pidin sealt ära tulema:( Tegelt on hea tagasi siin olla. Avastasin, et neli päeva enne lahkumist käisin iga päev väljas neli päeva järjest ja pühapäeval ma enam ei suutnud pubis söögikõrvale ainsatki pinti võtta ja hea meel et ei võtnud, sest ma pidin pärast seda ööbussile minema ja Glasgowsse sõitma. See oli suht success, a Glasgows magasin Stirlingu bussi maha, sest ma lihtsalt seisin vales kohas. Nii et passisin seal siis veel tund aega. Stirlingus magasin 4 tundi ja siis läksime Karitaga jõusaali. That's some dedication! Pole räpsu söönud ega midagi. Me nüüd mõlemad sporty spice'id, käime usinasti trennis ja ostame tervislikku kaupa kokku. Teisipäeval sain Miriamiga kokku ja hiljem Jamesi ja Daniel'iga pubis, kus ma ei joonud! Ma ise ka ei suuda uskuda seda. Ja eile tööl suutsin paninidele ja toastie'dele ei öelda. OOOjaaaa. Just käisin otsimas normaalseid spordiriideid, mille ma ka eriti odava raha eest sain. Siin vist inimesed ei hooli väga tervisespordist, nii et ALATI on nendes poodides aled. Ja nüüd mingid mega-aled, looove it! Ja kohe ongi minek jälle trennnni kaloreid põletama, yasss.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aasta lõpu värgid

Ragulil oli just 2 nädalat vaba, sest kooli vaheaeg oli ja ta töötab erakoolis, seal antakse lastele rohkem vaba aega. Otsustasime minu auto...